×

فرماندار انزلی: شهری که اولین شهرداری در آن تاسیس شده استحقاق بیشتری برای توسعه دارد

  • کد نوشته: 28552
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۶
  • 144 بازدید
  • ۰
  • فرماندار انزلی، با اشاره به سوابق فرهنگی و تاریخی این شهرستان، گفت: شهری که اولین شهرداری در آن تاسیس شده استحقاق بیشتری برای توسعه دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در چهارمین روز از ایام الله مبارک فجر، ۲۶ پروژه عمران شهری که توسط شهرداری بندرانزلی اجرا شد، با حضور میرشمس مومنی زاده، […]

    فرماندار انزلی: شهری که اولین شهرداری در آن تاسیس شده استحقاق بیشتری برای توسعه دارد
  • فرماندار انزلی، با اشاره به سوابق فرهنگی و تاریخی این شهرستان، گفت: شهری که اولین شهرداری در آن تاسیس شده استحقاق بیشتری برای توسعه دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در چهارمین روز از ایام الله مبارک فجر، ۲۶ پروژه عمران شهری که توسط شهرداری بندرانزلی اجرا شد، با حضور میرشمس مومنی زاده، فرماندار این شهرستان و جمعی از مردم و مسئولین اجرایی به صورت همزمان و نمادین در بوستان خیابان شهید دستغیب این شهر به بهره برداری رسید.

    میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان بندرانزلی در حاشیه این مراسم، با اشاره به سوابق فرهنگی و تاریخی شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: چنانچه سوابق بندرانزلی را به لحاظ آثار تمدن و مدرنیسم مورد بررسی قرار دهیم بیشترین مصادیق آن را در شهر بندرانزلی خواهیم یافت.

    وی سابقه طولانی در امور گمرک، کشتیرانی، شیلات و بندر را از جمله این مصادیق دانست و افزود: موقعیت شهر بندرانزلی متمایز از سایر شهرستان های استان گیلان است؛ از این جهت که قریب به ۱۲۰ هزار نفر از حدود ۱۴۰ هزار نفر مردم شهرستان در شهر سکونت دارند و از این جهت شهر بندرانزلی پرتراکم ترین شهر استان است و چنانچه بخواهیم از نظر توسعه زیرساخت ها و زیربناها و خدمات عمران شهری، شهر را متحول کنیم شهرستان را متحول خواهیم کرد.

    فرماندار بندرانزلی،از کلیه مدیران و مسئولانی که در همه ادوار به این شهر خدمت کرده اند به ویژه شهردار و شورای اسلامی قبلی این شهر تشکر و قدردانی کرد و متذکر شد: شهری که اولین شهرداری در آن تاسیس شده استحقاق بیشتری برای توسعه دارد.

    این مقام مسئول، به اساسی ترین نیازمندی های شهر اشاره و عنوان کرد: با توجه به وجود موانع، محدودیت   ها و مشکلات فراوان در مسیر خدمت شهرداری و شورای شهر از تلاش ها و پیگیری های آنان تشکر می کنم و خود را موظف به حمایت از شورای شهر و شهردار در جهت خدمت به مردم و توسعه و عمران شهر می دانم.

    وی نقش احیای تالاب، تسریع در روند اجرای کمربندی شهر و بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی میراثی در مرکز شهر را در توسعه و عمران شهر بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل راه و شهرسازی، شرکت راه سازی شمال و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید پروژه های فوق را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

    مومنی زاده، رمز موفقیت در خدمت شایسته به مردم را تعامل و همگرایی و پرهیز از حواشی دانست و گفت: از فرد فرد اعضای شورای شهر، شهردار، معاونین، مدیران، مسئولان واحدها و دوایر، کارکنان و کارگران شهرداری انتظار دارم در سایه تعامل و با عزم و اراده جمعی در جهت خدمت به مردم و توسعه و عمران شهر تلاش کنند و از حاشیه سازی بپرهیزند و به حاشیه سازان و حاشیه پردازان نیز توجه نداشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28552

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *