×

امام‌جمعه سیاهکل: رهبر انقلاب تشخیص دادند که نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان باید تغییر کند

  • کد نوشته: 30525
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۷
  • 113 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به با اشاره به تغییر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: رهبر انقلاب تشخیص دادند که باید تغییر و تحول در نمایندگی ولی‌فقیه در استان گیلان ایجاد شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به تغییر […]

    امام‌جمعه سیاهکل: رهبر انقلاب تشخیص دادند که نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان باید تغییر کند
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به با اشاره به تغییر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: رهبر انقلاب تشخیص دادند که باید تغییر و تحول در نمایندگی ولی‌فقیه در استان گیلان ایجاد شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به تغییر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اظهار کرد: رهبر انقلاب تشخیص دادند که باید تغییر و تحول ایجاد شود و امیدواریم که برای مردم استان مبارک باشد.

    وی با اشاره به اینکه گیلان مبدأ ترویج شیعه بوده است گفت: مقام معظم رهبری از زحمات نماینده سابق ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه سابق رشت تقدیر کردند و ما هم تقدیر می‌کنیم.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به نشست با رئیس جدید ائمه جمعه در کشور بیان کرد: امید جدیدی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن نماز جمعه ایجادشده است.

    شکسته‌دل با تبریک بیستم فروردین روز ملی فن‌آوری هسته‌ای بیان کرد: ما در دنیا رشد خوبی داشتیم و این علم در کشور ما در عرصه‌های مختلف کشاورزی، برق، پزشکی و غیره توانستیم فن‌آوری هسته‌ای را بومی‌ کنیم.

    وی با بیان اینکه ترامپ با چهار مرحله قصد دارد از برجام بیرون بیاید گفت: رایزنی با کشورهای فرانسه، انگلیس و عربستان، تنظیم مدارک برای نشان دادن نقض‌کننده ایران در برجام، کمپین معرفی ایران برای خطر جهانی و کنگره جهانی از برنامه‌های آمریکایی‌ها برای خروج از برجام است.

    امام‌جمعه سیاهکل افزود: مسئولین جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند که در پاسخ به این طرح آن‌ها ضرب شصت مهمی نشان خواهند داد و درخواست ما نیز همین است.

    شکسته‌دل با اشاره به دست‌یابی پیشرفت ژاپن در برابر آمریکا، بیان کرد: رفتار ژاپنی‌ها در برابر بلایای طبیعی بسیار مؤدبانه است و این رفتار آن‌ها در پیشرفت تکنولوژی آن‌ها نیز بسیار تأثیرگذار است.

    وی با بیان اینکه باید از رفتارهای خوب کشورهای دیگر استفاده کنیم و موجب پیشرفت فرهنگ کشور خودمان باشیم افزود: ما دینی کامل داریم که بهترین خوبی‌ها در آن وجود دارد و با استفاده از آن می‌توانیم تمدن کامل را به جهانیان نشان بدهیم.

    امام‌جمعه سیاهکل با تسلیت به مناسبت شهادت امام کاظم (ع) با بیان اینکه کظم غیظ یکی از ویژگی‌های برتر این امام معصوم بود گفت: بسیاری از نزاع‌ها و درگیری‌هایی که در جامعه انجام می‌شود به دلیل عصبانی شدن است که با فروبردن خشم، جامعه‌ای آرام‌تر خواهیم داشت.

    شکسته‌دل با تأکید بر اینکه عاقل به یک اشاره متوجه همه‌چیز می‌شود بیان کرد: نباید به‌مانند افرادی که در زمان معاویه با قرآن به نیزه کردن وی فریب خوردند باشیم، بلکه باید گوش‌به‌فرمان امیرالمؤمنین و در زمان غیبت ولی‌فقیه زمانمان باشیم.

    وی با گرامیداشت روز هنر اسلامی گفت: سید مرتضی آوینی سردار عرصه هنر بود که در راستای ایفای هنر در جامعه اسلامی در سال ۱۳۷۲ شربت شهادت نوشید/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30525

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *