×

تلاشی مضاعف برای رونق فضای کسب و کار در گیلان شود

  • کد نوشته: 32307
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۱
  • 239 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: لازم است برای رونق فضای کسب و کار در استان تلاشی مضاعف انجام شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در رشت بیان داشت: اگر می خواهیم حداقل مشاغل با مقیاس متوسط و واحدهای […]

    تلاشی مضاعف برای رونق فضای کسب و کار در گیلان شود
  • استاندار گیلان گفت: لازم است برای رونق فضای کسب و کار در استان تلاشی مضاعف انجام شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در رشت بیان داشت: اگر می خواهیم حداقل مشاغل با مقیاس متوسط و واحدهای تولیدی و خدماتی متوسط در استان راه اندازی شود و موانع غیرمنطقی سر راه سرمایه گذار قرار نگیرد، باید مرجعی فراگیر و فرابخشی که جامعیت لازم را داشته باشد، تعیین گردد.
    وی ستاد اقتصاد مقاومتی استان متشکل از استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی را مرجعی مناسب برای بررسی مسائل مختلف استان دانست و تصریح کرد: از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی مسائل مختلف استان را بصورت درون خانوادگی پیگیری می کنیم.
    سالاری گفت: بهره گیری از خرد جمعی و تعامل درون استانی نقش اساسی در پیشبرد اهداف توسعه محور استان دارد.
    وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اعتبارات هزینه ای سال جاری، با بیان اینکه باید واقع بینانه و‌ واقع گرایانه تصمیم بگیریم، افزود: به نوعی عمل شود که کارمندان در دریافت حقوق ماهیانه و اضافه کار دچار مشکل نشوند.
    وی در پایان سخنانش تاکید کرد: دستگاه های اجرایی تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه هایی که مردم از آنها نفع بیش‌تری می برند، را در دستور کار داشته باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32307

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *