×

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: استقرار تیم‌های بهداشتی درمانی در مناطق سیل زده رودسر

  • کد نوشته: 32808
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۷
  • 112 بازدید
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در پی وقوع سیلاب و رانش در جاده فرعی رحیم آباد به سمت لشکان، تیم های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق سیلاب زده رودسر مستقر شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر شاهرخ یوسف‌زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب و رانش […]

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: استقرار تیم‌های بهداشتی درمانی در مناطق سیل زده رودسر
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در پی وقوع سیلاب و رانش در جاده فرعی رحیم آباد به سمت لشکان، تیم های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق سیلاب زده رودسر مستقر شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر شاهرخ یوسف‌زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب و رانش در جاده فرعی رحیم آباد به سمت لشکان، تیمهای بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق سیلاب زده رودسر مستقر شدند.

    وی تصریح کرد: ۲ اکیپ پزشکی به همراه دهیار و تجهیزات لازم در مرکز درمانی زیاز و یک اکیپ پزشکی و دهیاری در روستای بارگاه دشت که بالاتر از محل حادثه بودند، مستقر شدند.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: همچنین کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه نیز جهت نظارت بهداشتی و کمک به سیل زدگان در منطقه حضور دارند.

    به گزارش گیل و دیلم؛روستای کاکرود دارای ۲ مرکز جامع سلامت روستایی و ۷ خانه بهداشت و ۶۷ روستا که جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۹۲۵ نفر را تحت پوشش خود قرار میدهد و شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی،چابکسر،کلاچای و رحیم آباد در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32808

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *