×

امام جمعه آستانه اشرفیه: بابت کوتاهی در محیط زیست مورد سوال خواهیم بود

  • کد نوشته: 32915
  • ۱۳۹۷-۰۳-۳۱
  • 184 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه آستانه اشرفیه گفت: نسل فردا از بابت هرگونه کوتاهی در حفظ محیط زیست مارا مورد سوال قرار خواهند داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رییس و کارشناسان حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با امام جمعه آستانه اشرفیه دیدار کردند. حجت الاسلام ساجدی امام جمعه آستانه اشرفیه گفت: اعتقادی به این […]

    امام جمعه آستانه اشرفیه: بابت کوتاهی در محیط زیست مورد سوال خواهیم بود
  • امام جمعه آستانه اشرفیه گفت: نسل فردا از بابت هرگونه کوتاهی در حفظ محیط زیست مارا مورد سوال قرار خواهند داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رییس و کارشناسان حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با امام جمعه آستانه اشرفیه دیدار کردند.

    حجت الاسلام ساجدی امام جمعه آستانه اشرفیه گفت: اعتقادی به این مطلب ندارم که محیط زیست ” محیط ایست ” است و توسعه در همه اشکالش باید با لحاظ شمردن محیط زیست و اولویت حفاظت از آن صورت بگیرد.

    وی افزود: ما به عنوان نسل امروز، میراث دار گذشتگانیم و باید امانتدار نسل آینده باشیم و قطعا نسل فردا از بابت هرگونه کوتاهی در حفظ محیط زیست مارا مورد سوال قرار خواهند داد.

    ساجدی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع محیط زیست و پسماند، علاقمندم تا در جلسات کمیته مدیریت پسماند شهرستان مستمع نقطه نظرات کارشناسان و متولیان موضوع پسماند باشم و از جایگاه یک مدرس حوزه و دانشگاه و همینطور امامت جمعه شهرستان بتوانم به حل موضوع بحرانی مدیریت پسماند کمک کنم.

    در پایان این دیدار لوح تقدیری با امضای مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و به پاس توجه و عنایت ویژه و تلاش امام جمعه شهرستان آستانه به مسئله محیط زیست تقدیم وی شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32915

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *