×

سرپرست فرمانداری لاهیجان خبر داد: جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور در راستای افزایش ظرفیت برق لاهیجان

  • کد نوشته: 33168
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۷
  • 143 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: در راستای افزایش ظرفیت برق شهرستان، پروژه جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر با دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر در پست ۶۳.۲۰ کیلوولت لاهیجان اجرا شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امیر جانبازی در جمع خبرنگاران، در رابطه با قطعی‌های برق اخیر شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: طی […]

    سرپرست فرمانداری لاهیجان خبر داد: جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور در راستای افزایش ظرفیت برق لاهیجان
  • سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: در راستای افزایش ظرفیت برق شهرستان، پروژه جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر با دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر در پست ۶۳.۲۰ کیلوولت لاهیجان اجرا شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امیر جانبازی در جمع خبرنگاران، در رابطه با قطعی‌های برق اخیر شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: طی چند ماه گذشته پیگیری‌های زیادی انجام شد و طی جلسه با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان قول داده شد، تا مشکل قطع برق شهرستان لاهیجان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

    وی افزود: به جهت افزایش پایداری شبکه توزیع برق و جلوگیری از قطع برق مشترکین شهرستان لاهیجان، این شرکت نسبت به افزایش ظرفیت برق شهرستان از طریق اجرای پروژه جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر با دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر با استفاده از امکانات موجود(به ارزش ۵۵ میلیارد ریال) در پست ۶۳.۲۰ کیلوولت لاهیجان اقدام کرده که موجب افزایش ۲۰ مگاولت آمپری(۳۳ درصدی) ظرفیت توان الکتریکی در پست فوق‌الذکر و ۱۶.۵ درصدی در بخش فوق توزیع شهرستان لاهیجان شده است.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان، با بیان اینکه در رابطه با قطعی برق تذکرات لازم داده ‌شده است، اظهار کرد: به دلیل بروز مشکلاتی در شبکه شاهد قطعی برق در برخی نقاط شهرستان بودیم که با توجه به گرمای هوا و در راستای حفظ آرامش و آسایش شهروندان خواستار رفع هرچه سریع‌تر مشکلات شدیم.

    این مقام مسئول عنوان کرد: بنده نسبت به مسائلی که مرتبط به آرامش و آسایش مردم باشد بسیار حساسم و پیگیری‌های لازم در این خصوص را مجددا انجام خواهم داد و امیدوارم دیگر شاهد قطعی برق در شهرستان نباشیم.

    جانبازی از مردم خواست با توجه به فصل تابستان و گرمای سال‌های اخیر از مصرف بیش‌ از حد برق خودداری کنند تا شاهد خدمات هرچه بیشتر دولت و شرکت برق به هم‌ وطنان و همشهریان باشیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33168

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *