×

سرپرست فرمانداری رودسر: اوضاع منطقه سیل زده کاکرود اشکور رودسر عادی و تحت کنترل است

  • کد نوشته: 33186
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۸
  • 161 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به ادامه تلاش ها برای عادی شدن شرایط در منطقه سیل زده این شهرستان، گفت: اوضاع منطقه سیل زده کاکرود عادی و تحت کنترل است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بعدازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان رودسر با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده این شهرستان، […]

    سرپرست فرمانداری رودسر: اوضاع منطقه سیل زده کاکرود اشکور رودسر عادی و تحت کنترل است
  • سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به ادامه تلاش ها برای عادی شدن شرایط در منطقه سیل زده این شهرستان، گفت: اوضاع منطقه سیل زده کاکرود عادی و تحت کنترل است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بعدازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان رودسر با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده این شهرستان، افزود: به رغم قطع راه های ارتباطی منطقه کاکرود با مناطق بالادست، ساخت راهی مطمئن، ایمن و کم خطر در این منطقه در دستور کار قرار دارد.

    وی با تأکید برمشارکت و همکاری مردم منطقه در این زمینه با دستگاه های خدماتی، افزود: در حال حاضر راه دسترسی موقت برای خدمات رسانی به این مناطق از منطقه لسبو -زبران در دست اجرا است، افزود: این مسیر از لحاظ ایمنی  شرایط خوبی دارد و  تردد از این مسیر امکان پذیر است.

    سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به برخی اظهارنظرها از سوی رسانه ها مبنی بر اینکه با گذشت ۱۴ روز از وقوع سیل راه دسترسی برای این منطقه فراهم نشده است، خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد و مطالب منعکس شده منطبق بر واقعیت نیست.

    وارسته با بیان اینکه سیل کاکرود سبب تخریب چهار واحد مسکونی و قطع راه های ارتباطی ۷۰ روستای منطقه شد، تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه سه تن از اعضای یک خانواده به همراه پیمانکار یک شرکت در منطقه جان خود را از دست دادند.

    به گفته وی تاکنون اجساد سه تن از جانباختگان حادثه کشف، شناسایی و تحویل خانواده‌های آنها شده است، افزود: تلاش برای یافتن جسد کودک خردسال ادامه دارد.

    سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به حجم خسارت به زیر ساخت های منطقه، ادامه داد: براساس برآوردهای صورت گرفته میزان خسارت وارد بیش از ۱۵ میلیارد است.

     وی گفت: در این حادثه ۳۰ هکتار باغ های فندق، سه هکتار گردو و یک و نیم هکتار محصول گل گاوزبان منطقه از بین رفته همچنین به تاسیسات انتقال آب کشاورزی نیز خسارت وارد شده است/مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33186

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *