×

نصرتی در مراسم افتتاح تئاتر دائمی خیابانی رشت مطرح کرد: رشت شهر اولین‌ها باقی خواهد ماند/ برگزاری باکیفیت تئاتر دائمی خیابانی رشت

  • کد نوشته: 33933
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۸
  • 213 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت به برگزاری باکیفیت تئاتر و نمایش خیابانی در رشت تاکید کرد و گفت: اگر موسیقی و تئاتر خیابانی را با کیفیت مطلوب برگزار کنیم، شهر اولین ها در تولید رویدادهای جذاب گردشگران خواهیم ماند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مراسم افتتاح تئاتر دائمی خیابانی شهر رشت برای نخستین بار در کشور […]

    نصرتی در مراسم افتتاح تئاتر دائمی خیابانی رشت مطرح کرد: رشت شهر اولین‌ها باقی خواهد ماند/ برگزاری باکیفیت تئاتر دائمی خیابانی رشت
  • شهردار رشت به برگزاری باکیفیت تئاتر و نمایش خیابانی در رشت تاکید کرد و گفت: اگر موسیقی و تئاتر خیابانی را با کیفیت مطلوب برگزار کنیم، شهر اولین ها در تولید رویدادهای جذاب گردشگران خواهیم ماند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مراسم افتتاح تئاتر دائمی خیابانی شهر رشت برای نخستین بار در کشور با حضور مسعود نصرتی شهردار رشت، جمعی از اعضای شورای شهر رشت، هنرمندان سینما و تلویزیون کشور و جمعی از هنرمندان گیلانی در پیاده راه فرهنگی شهرداری برگزار شد.

    مسعود نصرتی، شهردار رشت در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح تئاتر دائمی خیابانی در رشت بیان کرد: تئاتر خیابانی در ۳۶۵ روز سال در شهر رشت اجرا می شود و این اقدام بزرگ فرهنگی رویداد سازی خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه در روز نهم اردیبهشت”روز شوراها”، آیین سنگ بنای شب‌های روشن رشت برگزار شد،مطرح کرد: شب‌های رشت زنده و پویا است و این ویژگی در سایر شهرهای کشور وجود ندارد و می توانیم از این ظرفیت رشت بهره برداری کنیم.

    شهردار رشت شب های رشت را فرصتی مناسب برای جذب گردشگران دانست و یادآور شد: اکثر گردشگران وارد شده به استان گیلان در شعاع ۳۰ کیلومتری رشت وارد می شوند و با توجه به اینکه شب های رشت ترافیک روز را ندارد می توان از این ظرفیت برای جذب و ماندگاری گردشگر استفاده کرد.

    نصرتی به برگزاری با کیفیت تئاتر و نمایش خیابانی در رشت تاکید کرد و گفت: اگر موسیقی و تئاتر خیابانی را با کیفیت مطلوب برگزار کنیم، شهر اولین ها برای تولید رویداد و جاذب گردشگر شدن خواهیم بود.

    وی با اشاره به اینکه برگزاری تئاتر خیابانی تنها برای شهروندان رشتی نیست ابراز داشت: باید این برنامه ها با کیفیت مطلوب اجرا شوند تا تمام ایران از آن استقبال کنند.

    شهردار رشت ادامه داد: با برگزاری تئاتر خیابانی، شب های روشن رشت و ورود گردشگران ۱۷۰ نوع تنوع غذایی گیلان معنا خواهد یافت و این مسئولیت سنگین بر دوش هنرمندان گیلانی است.

     نصرتی از اجرای ۴۰ برنامه برای ۴۰ هفته سال خبر داد و افزود: باید با اجرای با کیفیت برنامه های هنری انتظار اجتماعی را افزایش دهیم و افتتاح تئاتر دایمی خیابانی در رشت نقطه عطفی در تاریخ رشت خواهد بود.

    وی برگزاری تئاتر دائمی خیابانی را فرصتی مناسب برای اشتغال زایی همراه با ورود گردشگران عنوان کرد و افزود: باید این شرایط را ادامه دهیم و الگویی برای سایر شهرها باشیم.

    *هنرمندان دغدغه دستمزد نداشته باشند

    شهردار رشت تاکید کرد: وظیفه داریم رشت شهر اولین ها باقی بماند و این برنامه ها با کیفیتی برگزار شود که در حوزه ملی و فرا ملی برند شود.

     نصرتی با اشاره به اینکه دغدغه های هنرمندان تئاتر رشت و بروکراسی اداری را حذف می کنیم مطرح کرد: هنرمندان تنها به ارائه با کیفیت برنامه های فرهنگی و هنری خود بپردازند و هیچ نگرانی برای دریافت دستمزد خود نداشته باشند.

    منبع: ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33933

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *