×

کسب نشان زرین مسئولیت اجتماعی توسط شرکت گاز استان گیلان

  • کد نوشته: 34154
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۴
  • 209 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، دومین جشنواره مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، تنی چند از نمایندگان مجلس، نماینده مسئولیت اجتماعی اتحادیه اروپا، نماینده یونیسف در ایران و مدیران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا […]

    کسب نشان زرین مسئولیت اجتماعی توسط شرکت گاز استان گیلان
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، دومین جشنواره مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، تنی چند از نمایندگان مجلس، نماینده مسئولیت اجتماعی اتحادیه اروپا، نماینده یونیسف در ایران و مدیران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
    در این مراسم شرکت گاز استان گیلان بجهت اقدامات گسترده در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی، موفق گردید در حضور سازمان هایی نظیر مخابرات ایران، بانک های ملی و مسکن، پتروشیمی ستاره خلیج فارس، شرکت های گاز تهران و خوزستان و…. نشان زرین مسئولیت های اجتماعی را کسب نماید.
    در جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی که با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی مسئولیت اجتماعی ایرانی –اسلامی، اقدامات داوطلبانه و پر کردن فضای خالی سرمایه‌گذاری و رفاه اجتماعی برگزار شد و شرکت گاز استان گیلان بجهت اتخاذ رویکرد مسئولانه با ذینفعان از جمله بازسازی مزار شهدا و ساخت نمازخانه بین راهی برای رفاه حال مسافرین و نیز به علت ارائه برنامه پایدار و جامع مسئولیت‌پذیری شرکتی و داشتن تعهد نسبت به عملکرد کسب و کار در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی موفق شد لوح تقدیر و یکی از نشان های زرین این جشنواره را از آن خود نماید.
    معرفی مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبیین اهمیت آن، بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی، تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالش‌ها و ریسک‌های اجتماعی و زیست‌محیطی بنگاه‌ها، ارائه تجارب بنگاه‌های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی، تقویت همکاری بین بخشی میان بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌های مردم نهاد با هدف کاهش چالش‌های اجتماعی و زیست‌محیطی، فراهم‌کردن زمینه استفاده بنگاه‌ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روش‌های خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود از جمله اهداف این جایزه ملی است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34154

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *