×

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد : رشد ۵۹ درصدی نصب انشعابات گاز در تیرماه امسال

  • کد نوشته: 34303
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۸
  • 112 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از رشد ۵۹ درصدی نصب انشعابات گاز در تیرماه امسال در استان خبر داد و گفت: با نصب انشعابات جدید در تابستان امسال مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از ۵۷۰ هزار انشعاب افزایش یافته است. به گزارش ایسنا – منطقه […]

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد : رشد ۵۹ درصدی نصب انشعابات گاز در تیرماه امسال
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از رشد ۵۹ درصدی نصب انشعابات گاز در تیرماه امسال در استان خبر داد و گفت: با نصب انشعابات جدید در تابستان امسال مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از ۵۷۰ هزار انشعاب افزایش یافته است.

    به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، حسین اکبر با اشاره به اجرای بیش از ۲۵ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در تیرماه امسال در گیلان گفت: این میزان شبکه‌گذاری در ۴۶ روستای استان صورت پذیرفته و علیرغم نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

    وی با بیان اینکه هم اکنون در گیلان بیش از ۲۰ هزار کیلومتر شبکه گاز وجود دارد اظهار کرد: با وجود اینکه تمرکز شرکت گاز، گازرسانی به روستاها است ولی در کنار آن عملیات شبکه گذاری در حفرات خالی شهرها نیز طبق برنامه‌ریزی در حال انجام و در تیرماه امسال بیش از ۴ کیلومتر شبکه گذاری در شهرها صورت پذیرفته است.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از رشد ۵۹ درصدی نصب انشعابات گاز در تیرماه امسال در استان خبر داد و گفت: با نصب انشعابات جدید در تابستان امسال مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از ۵۷۰ هزار انشعاب افزایش یافته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34303

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *