×

استاندار گیلان: مخالف فروش انفال و املاک دولتی هستم

  • کد نوشته: 35977
  • ۱۳۹۷-۰۶-۱۴
  • 51 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با بیان اینکه با هرگونه انفال فروشی مخالف هستم زیرا ضررش بیشتر از سودش است، گفت: املاک دولتی با پول مردم ساخته شده و باید با توجه به اقتضای شرایط و اولویت‌ها از آن استفاده کنیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مصطفی سالاری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان […]

    استاندار گیلان: مخالف فروش انفال و املاک دولتی هستم
  • استاندار گیلان با بیان اینکه با هرگونه انفال فروشی مخالف هستم زیرا ضررش بیشتر از سودش است، گفت: املاک دولتی با پول مردم ساخته شده و باید با توجه به اقتضای شرایط و اولویت‌ها از آن استفاده کنیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مصطفی سالاری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان، با اشاره به فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها در جهت برگزاری هر چه بهتر سال تحصیلی جدید تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرف سال تحصیلی جدید قرار داریم به فرمانداران استان برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید در بازگشایی مدارس مشارکت داشته باشند.

    استاندار گیلان با اشاره به املاک بلااستفاده آموزش و پرورش، افزود: با فروش این املاک موافق نیستم بلکه می‌توانید این املاک را اجاره دهید و درآمد زایی کنید. املاک دولتی با پول مردم ساخته شده و باید با توجه به اقتضای شرایط و اولویت‌ها از آن استفاده کنیم.

    وی با بیان اینکه با هرگونه انفال فروشی مخالف هستم زیرا ضررش بیشتر از سودش است، گفت: در خصوص املاک بلااستفاده دولتی باید با احتیاط و با استفاده از ظرفیت قانونی استفاده کنید که مبتنی بر آینده نگری باشد. در صورت نیاز به فروش این املاک باید با در نظر گرفتن آمار تحلیل جمعیتی دقیق و نیاز سنجی اماکن آموزشی منطقه در طی سال‌های آتی و طرح آن در شورای آموزش و پرورش از ظرفیت قانونی در این بخش بهره گرفت.

    سالاری تصریح کرد: باید برای زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی به سمت تامین فضا برویم. در برخی از پروژه‌های مسکن مهر فضا‌های عمومی از مسکونی عقب‌تر هستند که با اختصاص اعتبارات زیرساختی، تلاش می‌شود تا مشکلات فضاهای عمومی و آموزشی هم برطرف شود.

    استاندار گیلان گفت: آموزش و پرورش باید در برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، محور باشد، نهادها و سازمان‌های دیگر در این بخش بدور از موازی کاری، کمک کننده به آموزش و پرورش باشند.

     
    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35977

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *