×

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان خبر داد: رفع تصرف ۲۵ هزار مترمربع از اراضی ملی گیلان

  • کد نوشته: 39556
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۴
  • 73 بازدید
  • ۰
  • فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از رفع تصرف حدود ۲۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان های رشت، فومن، تالش و املش طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ رامین همتی اظهار کرد: در هفته گذشته نیروهای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها و جنگلبانان موفق به کشف […]

    فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان خبر داد: رفع تصرف ۲۵ هزار مترمربع از اراضی ملی گیلان
  • فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از رفع تصرف حدود ۲۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان های رشت، فومن، تالش و املش طی هفته گذشته خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ رامین همتی اظهار کرد: در هفته گذشته نیروهای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها و جنگلبانان موفق به کشف و ضبط چوب آلات غیر مجاز، دستگیری متخلفین و رفع تصرف اراضی ملی شدند.

    فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان افزود: ۲۹۶ اصله چوب غیر مجاز به حجم کل ۶.۳۶ مترمکعب و ۰.۵ استر هیزم در شهرستان رشت کشف و ضبط و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

    وی با بیان اینکه در شهرستان صومعه سرا ۲۶۷ اصله چوب غیر مجاز به حجم ۳.۵ مترمکعب و ۲ استر هیزم و ۲ کیلو گرم ذغال کشف شد، تصریح کرد: در شهرستان انزلی نیز ۲۹ اصله چوب قاچاق به حجم ۱.۵ مترمکعب، در شهرستان تالش ۱۴ اصله چوب قاچاق به حجم ۱.۵۹ مترمکعب و در شهرستان فومن ۱۰ اصله چوب غیر مجاز به حجم ۰.۶ مترمکعب و ۰.۵ استر هیزم کشف و ضبط شد.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان شفت ۲۰ هزار مترمربع، در شهرستان فومن ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع، در شهرستان تالش ۳۶۰ مترمربع و در شهرستان املش یکصد مترمربع از اراضی ملی تصرف شده از دست متصرفین و متخلفین، مطابق دستور مقام قضایی آزاد شد.

    همتی، همچنین از تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب در رودبار خبر داد و یادآور شد: طی عملیات گشت و تعقیب و گریز نیروهای یگان حفاظت موفق به کشف تعداد ۳۱۵ اصله گردبینه و کاتین و ۶ استر هیزم شدند.

    وی با بیان اینکه چوب های کشف شده از جنس توسکا و راش بوده و مقدار هیزم های کشف شده جمعا به حجم ۱۳ مترمکعب است، عنوان کرد: در این عملیات ۲۰۰ کیسه خاک برگ نیز کشف و ضبط گردید و ۲ دستگاه کامیونت و نیسان مربوطه نیز به پارکینگ منتقل و متخلفین به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39556

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *