×

سرپرست فرمانداری لاهیجان خبر داد: جذب ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری لاهیجان

  • کد نوشته: 40119
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۹
  • 160 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری لاهیجان از جذب ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، جلسه شورای اشتغال شهرستان لاهیجان به ریاست امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار شد. امیر جانبازی در این جلسه با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری شهرستان لاهیجان تخصیص […]

    سرپرست فرمانداری لاهیجان خبر داد: جذب ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری لاهیجان
  • سرپرست فرمانداری لاهیجان از جذب ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، جلسه شورای اشتغال شهرستان لاهیجان به ریاست امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

    امیر جانبازی در این جلسه با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری شهرستان لاهیجان تخصیص یافته و جذب شده است، افزود: برای تعداد ۲۲۰ طرح با اشتغالزایی ۳۹۰ نفر در این شهرستان به مبلغ ۲۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات روستایی و عشایری پرداخت شده است.

    گفتنی است؛ علاوه بر تسهیلات فوق تسهیلات تخصیصی برای مشاغل خانگی با معرفی دستگاه های اجرایی و حمایتی توسط بانک های عامل در حال پرداخت است.

    حضور موثر روسای ادارات و بانک ها در شورای اشتغال، مطالبه‌ی سرپرست فرمانداری لاهیجان در این جلسه بود. با معرفی دستگاه های اجرایی و حمایتی توسط بانک های عامل “ملی، کشاورزی، صادرات، رفاه کارگران، ملت و تجارت” در حال پرداخت است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40119

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *