×

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری در گیلان تشدید می‌شود

  • کد نوشته: 40967
  • ۱۳۹۷-۱۰-۲۱
  • 206 بازدید
  • ۰
  • معاون اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بازدید‌های ماهانه از تاسیسات اقامتی و گردشگری در دستور کار کارشناسان اداره کل قرار دارد تا خدمات لازم به بهترین نحو به مسافران ارائه شود. به گزارش گیل و دیلم ،حمیدرضا آذرپور در نشست خبری در رشت اظهار داشت: هزار و ۲۳۵ واحد انواع […]

    نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری در گیلان تشدید می‌شود
  • معاون اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بازدید‌های ماهانه از تاسیسات اقامتی و گردشگری در دستور کار کارشناسان اداره کل قرار دارد تا خدمات لازم به بهترین نحو به مسافران ارائه شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،حمیدرضا آذرپور در نشست خبری در رشت اظهار داشت: هزار و ۲۳۵ واحد انواع تأسیسات اقامتی و پذیرایی از مسافران و گردشگران تحت نظارت مستقیم اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان در استان وجود دارد.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان عنوان کرد:‌ یکی از نخستین آیتم‌هایی که در ایجاد و ساخت تأسیسات گردشگری در تمامی محورهای مواصلاتی مدنظر این اداره کل قرار دارد ایجاد نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در این واحدها است.

    آذرپور با بیان اینکه حتی یک واحد از تأسیسات گردشگری گیلان فاقد نمازخانه و سرویس‌ بهداشتی نیست افزود: اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان با همکاری شهرداری‌ها و فرمانداری‌‌ها در صورت معرفی زمین نسبت به ساخت این اماکن اقدام می‌کند.

    وی ساخت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در ماسوله، ‌امامزاده اسحاق، آستارا، رضوانشهر، فومن و تالش را مورد تأکید قرار داد و گفت: علاوه بر این به علت ورود مسافران خارجی از مرز آستارا فراهم آوردن امکانات خدماتی و رفاهی باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه این دستگاه بر روی ساخت اماکن رفاهی نظارت مستمری دارد ابراز داشت:‌ مناسب‌سازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی ایجاد شده برای معلولان از اولویت‌های این اداره کل است.

    آذرپور بازرسی‌های مشترک از تأسیسات گردشگری گیلان را مورد تأکید قرار داد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی،‌ اوقاف و امور خیریه،‌ ستاد اقامه نماز و فرمانداری‌ها در این مسیر با اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان همکاری می‌کنند.

    وی با بیان اینکه نواقص موجود در واحدهای اقامتی در صورت مشاهده سریعاً برطرف می‌شوند اظهار داشت: بازدید‌های ماهانه نیز در دستور کار کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان قرار دارد تا خدمات لازم به بهترین نحو به مسافران ارائه شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40967

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *