×

آسمان گیلان تا اواسط هفته جاری نیمه ابری و مه آلود است

  • کد نوشته: 42789
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۵
  • 136 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری، نیمه ابری تا ابری و مه آلود است. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر […]

    آسمان گیلان تا اواسط هفته جاری نیمه ابری و مه آلود است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری، نیمه ابری تا ابری و مه آلود است.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده گاهی افزیش ابر و وزش باد و بارندگی پراکنده دور از انتظار نیست. 
    وی ادامه داد: به تدریج از چهارشنبه با تقویت امواج ناپایدار ، روند کاهش دما، بارندگی و باد (بعضی نقاط شدید) و در ارتفاعات بارش برف تا اواخر هفته پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی (به ویژه عصر و شب)، گاهی کاهش ابر، در ارتفاعات و دامنه ها کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، گاهی کاهش ابر، در ارتفاعات و دامنه ها کمی تا نیمه ابری، گاهی وزش باد پیش بینی کرد. 
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۹ درجه مربوط به رودبار و منجیل و کمینه دمای استان را با صفر درجه مربوط به دیلمان ذکرکرد. 
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۴ و کمینه دمای فردای مرکز استان را هفت درجه عنوان کرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42789

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *