×

افزایش دما همراه با یخبندان در ارتفاعات گیلان طی فردا

  • کد نوشته: 43011
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۰
  • 74 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما همراه با یخبندان در ارتفاعات استان طی فردا (شنبه) خبرداد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است بنابراین ابرناکی، مه آلود بودن هوا، در […]

    افزایش دما همراه با یخبندان در ارتفاعات گیلان طی فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما همراه با یخبندان در ارتفاعات استان طی فردا (شنبه) خبرداد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است بنابراین ابرناکی، مه آلود بودن هوا، در بعضی نقاط بارندگی (ارتفاعات بارش برف) و وزش باد پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: طی امروز بتدریج این سامانه تضعیف شده و از منطقه خارج می شود و از فردا با جنوبی شدن جریانات، افزایش دما و وزش باد جنوبی (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها ) تا اوایل روز یکشنبه مورد انتظار است ضمن آنکه طی صبح فردا ، در ارتفاعات یخبندان پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی (ارتفاعات بارش برف) و وزش باد، بتدریج کاهش ناپایداری و ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری ، مه صبحگاهی، ارتفاعات یخبندان، افزایش دما، وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۶ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای استان را با سه درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکر کرد. 
    وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۰ و کمینه دمای فردای مرکز استان را پنج درجه عنوان کرد. 
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را نیز با نزدیک به ۲۰ میلمیتر مربوط به رودسر عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43011

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *