×

آغاز پذیرش بیماران در بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی پیروز لاهیجان

  • کد نوشته: 43070
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۲
  • 81 بازدید
  • ۰
  • معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: پذیرش بیماران در بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی دکتر پیروز لاهیجان، از امروز، آغاز می شود. به گزارش گیل و دیلم ،علی داودی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی پیروز لاهیجان از امروز آماده پذیرش بیماران است. وی تصریح کرد: این بیمارستان در روزهای آینده […]

    آغاز پذیرش بیماران در بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی پیروز لاهیجان
  • معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: پذیرش بیماران در بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی دکتر پیروز لاهیجان، از امروز، آغاز می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،علی داودی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی پیروز لاهیجان از امروز آماده پذیرش بیماران است.

    وی تصریح کرد: این بیمارستان در روزهای آینده همزمان با سفر رییس جمهوری به استان گیلان و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بصورت رسمی افتتاح می‌شود.

    معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: ایجاد بخش‌های جدید CCU، ICU، اورژانس، تروما و تجهیز تخت‌های بیمارستانی و کلینیک‌های تخصصی زنان و چشم پزشکی و انکولوژی و سرطان می‌تواند نیازهای درمانی شرق گیلان را مرتفع سازد.

    داودی در پایان  از افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی درمانی همزمان با سفر هیات دولت به گیلان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل بیمارستان پیروز و میلاد لاهیجان، بخش ICU انزلی، بلوک زایمانی لنگرود و رودسر، اولین بخش IVF دولتی استان در بیمارستان الزهرا، بلوک زایمانی الزهرا و صومعه سرا، اورژانس پورسینا و BICU بیمارستان ولایت است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43070

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *