×

بارندگی های پراکنده در گیلان تا فردا ادامه دارد

  • کد نوشته: 44555
  • ۱۳۹۸-۰۱-۱۹
  • 113 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی های پراکنده و خفیف در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: آسمان استان طی امروز نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بارندگی پراکنده و وزش […]

    بارندگی های پراکنده در گیلان تا فردا ادامه دارد
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی های پراکنده و خفیف در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: آسمان استان طی امروز نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بارندگی پراکنده و وزش باد، گاهی کاهش ابر خواهد بود و برای فردا نیز آسمان قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، بتدریج کاهش ابر و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
    وی بیشینه و کمینه دمای امروز شهر رشت را به ترتیب ۱۸ و ۱۲ درجه عنوان کرد و افزود: بیشینه و کمینه دمای بندرانزلی نیز به ترتیب ۱۷ و ۱۴ ، لاهیجان ۱۸ و ۱۲ و آستارا ۱۷ و ۱۲ است.
    غلامی اضافه کرد: بیشترین میزان بارندگی در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به رودبار با ۱۷.۸ میلیمتر بوده و در ماسوله نیز ۱۴.۴ میلیمتر باران باریده است.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان میزان بارش باران طی شبانه روز گذشته در شهر رشت را نیز ۶.۳ میلیمتر ذکر کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44555

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *