×

آسمان گیلان طی فردا صاف و در ارتفاعات یخبندان است

  • کد نوشته: 45113
  • ۱۳۹۸-۰۲-۰۳
  • 98 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: با وجود تضعیف سامانه بارشی از ظهر امروز، پیش بینی می کنیم ارتفاعات استان طی فردا (چهارشنبه) همراه با یخبندان باشند. به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی ظهر سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار […]

    آسمان گیلان طی فردا صاف و در ارتفاعات یخبندان است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: با وجود تضعیف سامانه بارشی از ظهر امروز، پیش بینی می کنیم ارتفاعات استان طی فردا (چهارشنبه) همراه با یخبندان باشند.

    به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی ظهر سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است بر این اساس بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید)، احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: این سامانه بارشی طی بعد از ظهر امروز تضعیف و به تدریج از منطقه خارج خواهد شد و از فردا تا اواسط هفته آینده، ضمن پایداری جو، روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) ، ارتفاعات بارش برف، به تدریج طی بعد از ظهر کاهش ناپایداری، اواخر وقت کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، ارتفاعات یخبندان، طی روز افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۱ درجه مربوط به بندرکیاشهر و رودسر بوده و کمینه دمای فردا در استان نیز با چهار درجه زیرصفر مربوط به جیرنده و دیلمان خواهد بود. 

    وی بیشینه دمای امروز رشت را ۹ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را چهار درجه عنوان کرد. 

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به بندرکیاشهر با ۴۶.۸ میلیمتر بوده است. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45113

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *