×

وزش باد گرم شدید در ارتفاعات گیلان

  • کد نوشته: 45536
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۷
  • 66 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم گاهی شدید بویژه در ارتفاعات و دامنه های استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است بنابراین تا پایان […]

    وزش باد گرم شدید در ارتفاعات گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم گاهی شدید بویژه در ارتفاعات و دامنه های استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است بنابراین تا پایان هفته وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید و نیز در برخی نقاط جلگه ای پدیده مه پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، رگبار باران و احتمال رعد و برق بطور موقتی شدید و تگرگ دور از انتظار نیست.
    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری ، پاره ای نقاط جلگه ای مه، وزش باد جنوبی بویزه در ارتفاعات و دامنه ها ، رگبار باران و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نقاط جلگه ای مه، بعضی نقاط رگبار باران و رعد و برق پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۹ مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۱ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.
    به گفته غلامی؛ بیشینه دمای رشت طی امروز ۲۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز ۱۵ درجه خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45536

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *