×

مشکلات زیرساختی برق گیلان باقی مانده است

  • کد نوشته: 46249
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۸
  • 99 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: مشکلات زیرساختی برق استان علیرغم تلاش‌های انجام شده همچنان باقی مانده است. به گزارش گیل و دیلم، فرهاد دلق پوش گفت: پیش‌بینی لازم برای تامین برق بخش صنعت با توجه به حساسیت بحث تولید و تاثیر آن بر وضعیت اقتصادی کشور باید انجام شود. وی افزود: […]

    مشکلات زیرساختی برق گیلان باقی مانده است
  • رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: مشکلات زیرساختی برق استان علیرغم تلاش‌های انجام شده همچنان باقی مانده است.

    به گزارش گیل و دیلم، فرهاد دلق پوش گفت: پیش‌بینی لازم برای تامین برق بخش صنعت با توجه به حساسیت بحث تولید و تاثیر آن بر وضعیت اقتصادی کشور باید انجام شود.

    وی افزود: حفظ و صیانت از تولید یک اضطرار و اولویت است و برای واحدهای خاص و حساس باید برنامه‌ریزی تامین برق صورت گیرد تا از خسارت های احتمالی ناشی از افت ولتاژ و قطعی برق پیشگیری شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر لحاظ کردن قواعد کلی حاکم بر تولید تصریح کرد: از تمام ظرفیت های انرژی برای عدم رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی در فصل گرم سال استفاده شود و حتی برای بهره‌مندی از ظرفیت ملی برای تامین برق واحدهای صنعتی استان برنامه‌ریزی شود.

    وی افزود: برخی از واحدها در سال گذشته با چالش‌هایی در بخش تامین برق روبرو شدند که در سال رونق تولید با فراهم کردن بسیج امکانات و  برنامه‌ریزی لازم نباید تکرار شود.

    وی اطلاع رسانی و تبلیغات برای نیل به ایجاد فرهنگ عمومی کاهش مصرف برق را از راهکارهای اثربخش برشمرد و اضافه کرد: وزارت نیرو و زیرمجموعه آن می تواند برنامه های تشویقی و حمایتی را برای فرهنگ سازی عمومی کاهش مصرف در دستور کار قرار دهد و در کنار آن از تقویت نیروگاه‌ها و زیرساخت های تولید انرژی غافل نشود.

    مشکلات زیرساختی برق استان علیرغم تلاش‌های انجام شده همچنان باقی مانده است، گفت: از تقویت و ایجاد نیروگاههای کوچک و ایجاد سایر زیرساخت‌ها نباید غافل شد. هم اکنون با تولید قریب به۲هزار و ۴۰۰ مگاوات در استان برق تولید می شود ولی باز هم دچار چالش هستیم و این مشکل باید به صورت ریشه‌ای و زیرساختی حل شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46249

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *