×

کاهش نسبی دما در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 47325
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۵
  • 182 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش ابر در منطقه، از کاهش نسبی دما در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای پایدار در منطقه طی امروز است بنابراین آسمانی آفتابی، گاهی […]

    کاهش نسبی دما در گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش ابر در منطقه، از کاهش نسبی دما در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای پایدار در منطقه طی امروز است بنابراین آسمانی آفتابی، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

    وی ادامه داد: از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با توجه به گذر تناوبی جریانات کم و بیش ناپایدار، شرایط برای افزایش ابر، وزش باد و برای پاره ای نواحی رگبار و رعد و برق فراهم می‌شود.

    به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، طی فردا با تقویت جریانات شمالی، کاهش نسبی دما نیز مورد انتظار است.

    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، کاهش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط رگبار و رعدوبرق (بویژه طی عصر و شب) پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۶ درجه مربوط به منجیل، تالش و بندرآستارا و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان با ۱۵ درجه ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز را ۳۳ درجه و کمینه دمای فردا در مرکز استان را ۲۴ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47325

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *