×

دمای هوا در گیلان بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش یافت

  • کد نوشته: 47433
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۰
  • 55 بازدید
  • ۰
  • به دنبال بارش باران و استقرار هوای خنک در منطقه، دمای هوا در گیلان طی ظهر امروز (دوشنبه) نسبت به روز گذشته در همین ساعت، بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش داشته است. به گزارش گیل و دیلم ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان ظهر دوشنبه با اعلام این مطلب، گفت: […]

    دمای هوا در گیلان بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش یافت
  • به دنبال بارش باران و استقرار هوای خنک در منطقه، دمای هوا در گیلان طی ظهر امروز (دوشنبه) نسبت به روز گذشته در همین ساعت، بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش داشته است.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان ظهر دوشنبه با اعلام این مطلب، گفت: دمای هوای رشت مرکز استان گیلان در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، ۱۹ درجه سلسیوس ثبت شده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت، ۲۹ درجه سلسیوس بوده و نشاندهنده کاهش ۱۰ درجه ای است.

    مازیار غلامی با یادآوری اینکه بیشینه دما در شهر رشت طی روز شنبه گذشته ۳۳ درجه بوده، اضافه کرد: انتظار نمی رود بیشینه دما در مرکز استان از ۲۰ درجه فراتر رود.

    وی تصریح کرد: بیشترین دمای استان در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، مربوط به رودبار با ۲۴ درجه سلسیوس و کمترین دما نیز در ماسوله با ۱۴ درجه سلسیوس ثبت شده است.

    غلامی همچنین به میزان بارش ها در استان اشاره و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته (از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه دیروز تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز) لاهیجان با ۹۳ میلیمتر، شهرهای رودسر با ۸۶ میلیمتر، رشت ۸۴ میلیمتر و انزلی ۷۰ میلیمتر بیشترین بارندگی ها را داشته اند.

    وی کمترین بارش را طی مدت زمان یاد شده، مربوط به منجیل و رودبار با کمتر از یک میلیمتر عنوان کرد.

    غلامی با بیان اینکه عمده بارش ها در استان تا امشب است، تصریح کرد: بارش ها تا صبح فردا (سه شنبه) ادامه دارد و سیستم بارشی بتدریج از سمت غرب به سمت مرکز و شرق استان خارج می شود.

    وی خاطرنشان کرد: دریا برای امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) مواج است و شرایط برای فعالیت های دریانوردی مناسب نیست.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47433

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *