×

پایداری هوای گرم و مرطوب در گیلان طی دو روز آینده

  • کد نوشته: 47864
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۰
  • 230 بازدید
  • ۰
  •  سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از پایداری هوای گرم و مرطوب در استان طی دو روز آینده خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر پنجشنبه در گفت و گویی افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار و فعالیت توده هوای گرم و […]

    پایداری هوای گرم و مرطوب در گیلان طی دو روز آینده
  •  سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از پایداری هوای گرم و مرطوب در استان طی دو روز آینده خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر پنجشنبه در گفت و گویی افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار و فعالیت توده هوای گرم و مرطوب طی ۴۸ ساعت آینده در منطقه است.

    وی تصریح کرد: البته از روز شنبه با نفوذ تدریجی یک سامانه خنک و بارشی شرایط برای ابرناکی، وزش باد، کاهش دما، بارندگی (کاهش شدید)، رعد و برق و احتمال تگرگ تا صبح دوشنبه مهیاست.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان را برای روز جمعه صاف تا قسمتی ابری، افزایش دما، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق و برای روز شنبه کمی تا نیمه ابری، کاهش نسبی دما، بتدریج افزایش ابر و وزش باد، بارندگی (گاهی شدید) و رعد و برق پیش بینی کرد.

    غلامی تصریح کرد: بیشینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته در بندرانزلی با ۳۲ درجه سلسیوس و کمینه دما طی همین مدت برای جیرنده و ماسوله با دمای ۱۵ درجه سلسیوس ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47864

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *