×

باند شرکت هرمی در تالش متلاشی شد

  • کد نوشته: 48238
  • ۱۳۹۸-۰۴-۳۰
  • 70 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک باند شرکت هرمی با دستگیری ۱۰ عضو آن، در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حسین جمال‌دار روز یکشنبه گفت: درپی دریافت خبر فعالیت یک شرکت هرمی در تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته بود و روز گذشته، با تحقیقات نامحسوس پلیس، […]

    باند شرکت هرمی در تالش متلاشی شد
  • فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک باند شرکت هرمی با دستگیری ۱۰ عضو آن، در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حسین جمال‌دار روز یکشنبه گفت: درپی دریافت خبر فعالیت یک شرکت هرمی در تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته بود و روز گذشته، با تحقیقات نامحسوس پلیس، محل فعالیت شرکت شناسایی شد.

    وی ادامه داد: مأموران انتظامی بعد از هماهنگی با دادگستری، به محل فعالیت شرکت هرمی وارد شده و ۱۰ عضو آن را دستگیر و به همراه پرونده‌های مربوطه به مراجع قضائی معرفی کردند.
    فرمانده انتظامی تالش افزود: فعالیت شرکت هرمی خلاف قانون و به ضرر جامعه است و به مردم توصیه می‌شود فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و در دام این قبیل شرکت‌ها گرفتار نشوند.

    وی از شهروندان تالش خواست با گزارش هر گونه تخلف اقتصادی به پلیس، در داشتن جامعه‌ای سالم‌تر و عاری از هر گونه تخلف همکاری کنند.

    در اسفند ماه سال گذشته نیز یک باند شرکت هرمی با ۱۰ عضو در تالش متلاشی شده بود.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48238

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *