×

در آب‌های ساحلی رامسر اتفاق افتاد؛ غرق شدن سه معلم غیر بومی در دریای خزر

  • کد نوشته: 48716
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۱
  • 96 بازدید
  • ۰
  • سه معلم که در جریان برگزاری مسابقات دانش آموزی کشور در رامسر حضور داشتند سپیده دم امروز در آب‌های ساحلی دریای خزر غرق شدند. به گزارش گیل و دیلم ، سه نفر از معلمان دست اندرکار در برگزاری مسابقات کشوری دانش آموزی کشور که از روز گذشته در رامسر درحال برگزاری است ساعت ۶ صبح امروز […]

    در آب‌های ساحلی رامسر اتفاق افتاد؛  غرق شدن سه معلم غیر بومی در دریای خزر
  • سه معلم که در جریان برگزاری مسابقات دانش آموزی کشور در رامسر حضور داشتند سپیده دم امروز در آب‌های ساحلی دریای خزر غرق شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، سه نفر از معلمان دست اندرکار در برگزاری مسابقات کشوری دانش آموزی کشور که از روز گذشته در رامسر درحال برگزاری است ساعت ۶ صبح امروز در دریا غرق شدند.

    سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر با تایید خبر گفت: در ساعت ۶ بامداد امروز جمعه ۱۱ مرداد ۸ نفر غیر بومی در حال شنا کردن در دریای رامسر، روبروی اردوگاه چمران و خارج از طرح شنا در زمان و مکان ممنوعه بودند که ۳ نفر غرق شدند.

    وی با بیان اینکه این افراد غیر بومی و معلم هستند، افزود: بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این افراد معلم و اهل استان‌های خراسان شمالی، همدان و قزوین هستند.

    قیصری گفت: این مسابقات از روز گذشته در رامسر آغاز شده است.

    فرمانده انتظامی رامسر افزود: شهروندان و گردشگران از شنا کردن در خارج از طرح شنا خودداری کرده و به دستور‌های ناجی غریق و تابلو‌ها توجه کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48716

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *