×

دلجویی مسئولان گیلان از خانواده یکی از جانباختگان سانحه هوایی

  • کد نوشته: 53479
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۳
  • 145 بازدید
  • ۰
  • جمعی از مسوولان گیلان با حضور در منزل مرحوم سهند هاتفی از جانباختگان سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی ضمن همدردی با خانواده وی از بروز این اتفاق ابراز تاسف کردند. به گزارش گیل و دیلم ، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، ارسلان زارع استاندار و میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت شامگاه گذشته با […]

    دلجویی مسئولان گیلان از خانواده یکی از جانباختگان سانحه هوایی
  • جمعی از مسوولان گیلان با حضور در منزل مرحوم سهند هاتفی از جانباختگان سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی ضمن همدردی با خانواده وی از بروز این اتفاق ابراز تاسف کردند.

    به گزارش گیل و دیلم ، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، ارسلان زارع استاندار و میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت شامگاه گذشته با خانواده شهید سهند هاتفی از جانباختگان سانحه جانگداز سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار و با آنان ابراز همدردی کردند.

    روابط عمومی دانشگاه گیلان نیز در پیامی درگذشت مهندس سیاوش غفوری آذر دانش آموخته کارشناسی مهندس مکانیک دانشگاه گیلان ۱۳۸۶ – ۱۳۸۲ در حادثه هواپیمایی اخیر به شهادت رسید.

    همچنین در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی سعید طهماسبی و همسرش نیلوفر ابراهیم از لاهیجان و بهاره کرمی پور از آستارا هم جان باختند.

    هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه گذشته تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران جان باختند. صبح (شنبه) گذشته ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

    رئیس جمهوری هم در بیانیه ای ضمن ابراز تاسف از خطای انسانی رخ داده که منجر به سقوط هواپیمای اوکراینی شد، اعلام داشت: مسببین این اشتباه نابخشودنی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و نتایج به استحضار ملت شریف ایران و خانواده‌های قربانیان برسد.

    همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی اطلاع از نتایج تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح درباره سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، در پیامی با ابراز همدردی عمیق و مجدد با خانواده‌های داغدار، ستاد کل نیروهای مسلح را مأمور پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیرهای احتمالی در این حادثه و مراقبت برای عدم امکان تکرار چنین سانحه‌ای کردند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53479

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *