×

رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران: حضور قهرمانان مطرح وزنه برداری بر ارتقای کیفیت مسابقات افزوده است

  • کد نوشته: 54102
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۴
  • 166 بازدید
  • ۰
  • رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران گفت: در این رویداد از ۱۶ کشور شرکت کننده داریم که قهرمانان بسیار مطرحی از کشورهایی نظیر ارمنستان، ترکیه، بلغارستان و ایران حضور دارند و باعث ارتقای سطح کمی و کیفی پنجمین دوره مسابقات جام فجر وزنه برداری شده اند. به گزارش گیل و دیلم ،علی مرادی در حاشیه مسابقات […]

    رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران: حضور قهرمانان مطرح وزنه برداری بر ارتقای کیفیت مسابقات افزوده است
  • رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران گفت: در این رویداد از ۱۶ کشور شرکت کننده داریم که قهرمانان بسیار مطرحی از کشورهایی نظیر ارمنستان، ترکیه، بلغارستان و ایران حضور دارند و باعث ارتقای سطح کمی و کیفی پنجمین دوره مسابقات جام فجر وزنه برداری شده اند.

    به گزارش گیل و دیلم ،علی مرادی در حاشیه مسابقات وزنه برداری در گفت وگویی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید ایران در دسته ۹۶ کیلوگرم بتواند توسط کیانوش رستمی و سهراب مرادی سهمیه کسب کنند؟ گفت: با توجه به عملکرد آنها در رویدادهای متعدد امیدواریم بتوانند در دسته ۹۶ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه شوند.

    رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی در پی مصدومیتش و همچنین وضعیت رکورد وی، گفت: روند درمانی سهراب مرادی با نظارت تیم پزشکی در حال دنبال شدن است ولی هنوز تمرینات را به صورت جدی آغاز نکرده، از همه ورزشکاران مان در همه دسته ها انتظار داریم که وضعیت خوبی را کسب کنند.

    مرادی در پاسخ به این سوال که تیم نوجوانان و جوانان برای مسابقات آسیایی اعزام می شود؟ بیان کرد: باید کادر فنی وضعیت فنی این عزیزان را بررسی کند و به ما اطلاع دهد تا تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حواشی پیرامون تعلیق تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری، تصریح کرد: فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران با توجه به رویکردی که وجود دارد، معتقدیم برای همبستگی و انسجام هر چه بیشتر وزنه برداری در سطح جهان باید همه هماهنگ عمل کنند و در ارتباط با این موضوع منتظر باشیم که هیات رئیسه فدراسیون جهانی وزنه برداری نتیجه نهایی را اعلام کنند.

    رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران میزبانی گیلان را در برگزاری پنجمین دوره جام فجر وزنه برداری فوق العاده عنوان کرد و افزود: از همه مردم ورزش دوست گیلان و مسئولین استانی و رسانه های گروهی و ملی که در برپایی این دوره از مسابقات فعالانه مشارکت داشتند، به سهم خودم تشکر و قدردانی می کنم؛ در این مسابقات اعضای ارشد فدراسیون جهانی وزنه برداری حضور دارند و همه اذعان دارند که نه تنها این رویداد یک رویداد استاندارد در حد جهانی است بلکه توانایی میزبانی مسابقات در سطوح بسیار بالاتر نظیر رویداد های قاره ای و جهانی را هم دارد.

    وی در پاسخ به این سوال که چرا تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات به نسبت دوره های قبل کمتر است؟ تصریح کرد: در این رویداد از ۱۶ کشور شرکت کننده داریم که قهرمانان بسیار مطرحی از کشورهایی نظیر ارمنستان، ترکیه، بلغارستان و ایران حضور دارند و باعث ارتقای سطح کمی و کیفی پنجمین دوره مسابقات جام فجر وزنه برداری شده اند، همین چند روز پیش مسابقات قهرمانی در یونان و ایتالیا، پرو برگزار شد و از طرفی با توجه به شرایطی که داریم بسیار خوب هم استقبال شده و به عنوان میزبان از حضور و استقبال شایسته کشورها هم قدردانی می کنم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54102

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *