×

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی فرمانداری لنگرود: در بحث عزل و نصب مدیران طبق قانون و عقلانی رفتار خواهد شد

  • کد نوشته: 56999
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۵
  • 148 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | دکتر امیدوار معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی فرمانداری لنگرود نسبت به موضوع تغییر و تحول روسات دستگاه‌های اجرایی گفتند: در بحث تغییرات، مسلما نماینده عالی دولت یعنی فرماندار محترم طبق بررسی های به عمل آمده و در چارچوب قانون اساسی نسبت به عزل یا نصب اقدام خواهند کرد. ایشان با اشاره به […]

    معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی فرمانداری لنگرود: در بحث عزل و نصب مدیران طبق قانون و عقلانی رفتار خواهد شد
  • گیل و دیلم | دکتر امیدوار معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی فرمانداری لنگرود نسبت به موضوع تغییر و تحول روسات دستگاه‌های اجرایی گفتند: در بحث تغییرات، مسلما نماینده عالی دولت یعنی فرماندار محترم طبق بررسی های به عمل آمده و در چارچوب قانون اساسی نسبت به عزل یا نصب اقدام خواهند کرد.

    ایشان با اشاره به نقل قول های صورت گرفته توسط برخی افراد در زمینه تغییرات مدیران افزود: افرادی نقل قول هایی از طرف نماینده منتخب و یا نمایندگان عالی دولت که در عزل و نصب‌ها تصمیم‌گیر هستند می‌کنند که دور از مناسبات قانونی و اداری است.

    دکتر امیدوار با بیان اینکه قانون اساسی براساس اصل تفکیک قوا بنا شده است افزود: وظایف هر یک از حوزه ها،چه اجرایی،پارلمانی و قضایی مشخص است. متاسفانه در محافل ما می شنویم بعضی از افراد لیستی در دست داشته به دنبال جابجایی روسای ادارات و بخشداران هستند،از همین تریبون اعلام میکنم نباید هیچ‌موردی از زبان مسولان اجرایی نقل قول شود.

    وی بیان داشت: مسلما اگر رییس دستگاه اجرایی در کار و کارنامه کاری خود منافع مردم را در نظر نداشته و کارآمدی لازم را نداشته باشد طبق روال قانونی اقدام خواهد شد. از زاویه دیگر هم اجازه نخواهیم داد یکسری از افراد فضای شهرستان را به حاشیه ببرند و باعث یاس و نامیدی مردم نسبت به مسولان شوند وفضای روانی شهرستان را به سمتی ببرند که دشمنان انقلاب و نظام به دنبال آن هستند.

    وی افزود: امروز افراطی گری و رادیکالیسم ،جایگاهی نداشته و ندارد و باید در حوزه های اجرایی براساس واقعیت ها و عقلانیت تصمیم گرفت.

    ایشان با بیان اینکه امروز فضای کشور باید به سمت همدلی و هم افزایی بیشتر باشد افزودند: همه ما باید فضای آرامش سیاسی و اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم و از کشمکش های سیاسی پرهیز نماییم.

    دکتر امیدوار ضمن ارائه گزارشی از خدمات دولت در بخش درمان و بیماری کرونا متذکر شدند که مقام معظم رهبری هم در بیانات خودشان از دولت تقدیر کردند که نشان دهنده رضایت مندی ایشان از دولت بوده است.

    در آخر هم ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای مهندس لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود ،برای ایشان ارزوی سلامتی کرده
    و برای جناب اقای محمدنژاد منتخب مردم شهرستان هم آرزوی موفقیت در مسولیت جدید را داشتند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56999

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *