×

گیلان نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی دارد

  • کد نوشته: 57681
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۴
  • 85 بازدید
  • ۰
  • پایگاه‌های انتقال خون گیلان با اعلام نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی امروز و فردا برای اهدای خون نیکوکاران باز است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون گیلان با اعلام نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی اعلام کرد: پایگاه‌های انتقال خون این استان ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه […]

    گیلان نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی دارد
  • پایگاه‌های انتقال خون گیلان با اعلام نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی امروز و فردا برای اهدای خون نیکوکاران باز است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون گیلان با اعلام نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی اعلام کرد: پایگاه‌های انتقال خون این استان ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه آماده خدمت رسانی به مردم نوعدوست است.

    پایگاه انتقال خون رشت واقع در میدان فرهنگ و سامانه خونگیری مستقر در میدان شهرداری این شهر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ و همچنین پایگاه‌های انتقال خون شهر‌های انزلی، تالش، آستارا، فومن، رودسر، لنگرود و لاهیجان از ساعت ۸ تا ۱۳ روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، برای خونگیری اهداکنندگان باز است.

    همچنین اتوبوس سیار خونگیری صبح امروز (چهارشنبه ۱۴ خرداد) در آستانه اشرفیه و صبح فردا (پنجشنبه ۱۵ خرداد) در شهر شاندرمن برای خونگیری فعال است.

    سالانه به طور میانگین افزون بر ۲۰۰ هزار واحد خون و فرآورده‌های خونی در استان گیلان تولید می‌شود که این خون‌ها برای مصدومان حوادث، جراحی ها، بیماران هموفیلی، فاویسم و غیره مصرف می‌شود.

    استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن و آمار بالای تصادفات، آمار بالای جراحی‌های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزء استان‌های اول کشور به لحاظ مصرف فرآورده‌های خونی است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=57681

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *