×

امام‌جمعه آستارا: مسئولین در دوربین صداوسیما نگاه کرده و به‌راحتی به مردم دروغ می‌گویند

  • کد نوشته: 58398
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
  • 172 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه آستارا با اشاره به وضعیت نابسامان بازار مسکن و مایحتاج ضروری مردم گفت: قیمت مرغ هم‌پای دلار از ۱۲ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان رسیده و این نشان از بی‌کفایتی و بی‌عرضگی دولت تدبیر و امید در کنترل وضعیت نابسامان بازار دارد. به گزارش گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های […]

    امام‌جمعه آستارا: مسئولین در دوربین صداوسیما نگاه کرده و به‌راحتی به مردم دروغ می‌گویند
  • امام‌جمعه آستارا با اشاره به وضعیت نابسامان بازار مسکن و مایحتاج ضروری مردم گفت: قیمت مرغ هم‌پای دلار از ۱۲ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان رسیده و این نشان از بی‌کفایتی و بی‌عرضگی دولت تدبیر و امید در کنترل وضعیت نابسامان بازار دارد.

    به گزارش گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در هفته‌ها و روزهای اخیر، شاهد وضعیت نابسامان بازار هستیم و گرانی‌ها از بازار مسکن گرفته تا مایحتاج ضروری مردم، روزبه‌روز در حال افزایش هستند.

    وی با بیان اینکه مسؤولینی که وعده وعید دادن را خوب بلند هستند، چرا برای گرانی بازار فکری نمی‌کنند؟ تصریح کرد: قیمت مرغ هم‌پای دلار از ۱۲ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان رسیده و این نشان از بی‌کفایتی و بی‌عرضگی دولت تدبیر و امید در کنترل وضعیت نابسامان بازار دارد.

    خطیب جمعه آستارا عدم هماهنگی بین دستگاهی، عدم احساس مسؤولیت و وجود مافیای اقتصادی را از دیگر دلایل نابسامانی وضعیت بازار دانست و بیان کرد: دولت، مجلس و نهادهای تصمیم‌گیر باید برای معیشت و رفاه مردم فکری بکنند، چراکه خیلی از مردم قدرت خرید ندارند.

    وی با بیان اینکه واقعیت‌ها از تریبون نماز جمعه بیان می‌شود و از مسئولین انتظار داریم به داد مشکلات مردم برسند، تصریح کرد: دولت روحانی در سال آخر عمر خود، وضعیت کشور را به حال خود رها کرده و هفت سال از شعارهای دولت تدبیر و امید می‌گذرد و تاکنون هیچ‌یک از این وعده‌ها تحقق‌نیافته است.

    حافظ‌نیا با اشاره به اینکه مسئولین در دوربین صداوسیما نگاه کرده و به‌راحتی به مردم دروغ می‌گویند، افزود: از مجلس جوان، تازه‌نفس و انقلابی انتظار داریم رویکرد اصلی خود را اقتصاد و معیشت مردم قرار داده و مشکلات مردم را از دولت مطالبه کند.

    امام‌جمعه آستارا با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در راه مبارزه با مواد مخدر جوانان زیادی از نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه و اطلاعات به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند و نظارت و کنترل خانواده‌ها بر رفتارها فرزندان خود در کاهش گرایش آن‌ها به مواد مخدر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

    خطیب جمعه آستارا با اشاره به فرارسیدن روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاع متبرکه بیان کرد: درآمدهای امام‌زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان، جهت تکمیل ساختمان امام‌زادگان کافی نیست، به همین دلیل از مردم، انتظار داریم نذورات خود را جهت تکمیل قطب فرهنگی شهرستان دوچندان کنند.

    وی با تأکید بر اینکه هیچ شخصی به‌واسطه انتصاب به ستاد اقامه نماز جمعه نمی‌تواند از قوانین سرپیچی کند، تصریح کرد: از کارمندان دولت می‌خواهیم به افرادی که به‌واسطه انتصاب به شخص امام‌جمعه و ستاد اقامه نماز جمعه از آن‌ها درخواست غیرقانونی دارند جواب نه بدهند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58398

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *