×

کارشناس هواشناسی گیلان عنوان کرد: وزش باد جنوبی در ارتفاعات و دامنه های گیلان/ افزایش ابر از روز سه شنبه

  • کد نوشته: 61852
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۶
  • 81 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان، از استقرار جوی پایدار در منطقه تا روز دوشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا اواسط هفته جاری غالبا آسمانی آفتابی همراه با روند افزایش نسبی دما خواهیم داشت. به گزارش گیل و دیلم ،شبنم هادی نژاد در گفت وگویی، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان صاف تا […]

    کارشناس هواشناسی گیلان عنوان کرد: وزش باد جنوبی در ارتفاعات و دامنه های گیلان/ افزایش ابر از روز سه شنبه
  • کارشناس هواشناسی گیلان، از استقرار جوی پایدار در منطقه تا روز دوشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا اواسط هفته جاری غالبا آسمانی آفتابی همراه با روند افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

    به گزارش گیل و دیلم ،شبنم هادی نژاد در گفت وگویی، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: طی بعد از ظهر و عصر امروز احتمال رشد ابر و وزش باد جنوبی وجود دارد.

    وی دمای فعلی شهر رشت را ۲۳.۶ درجه سلسیوس دانست و افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای استان در بین ایستگاه های هواشناسی به ترتیب مربوط به فومن با ۲۵ درجه سلسیوس و ماسوله با ۱۴.۷ درجه سلسیوس است.

    سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، از استقرار جوی پایدار در منطقه تا روز دوشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا اواسط هفته جاری غالبا آسمانی آفتابی همراه با روند افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

    هادی نژاد، وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و مه صبحگاهی و شامگاهی در برخی از نقاط استان را از جمله پدیده های مورد انتظار طی مدت مذکور دانست و اضافه کرد: آسمان گیلان در روز سه شنبه صاف تا نیمه ابری خواهد بود، اما طی عصر و شب افزایش ابر و وزش باد شمالی پیش بینی می شود.

    وی با بیان اینکه شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، کاهش دما، رگبار پراکنده و رعد و برق در برخی از نقاط تا روز پنجشنبه هفته جاری فراهم است، گفت: در حال حاضر بیشینه ارتفاع موج دریا یک متر بوده و این وضعیت تا دوشنبه ادامه دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61852

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *