×

معاون استاندار گیلان: کمبودی به‌لحاظ تولید روغن نداریم/هیچ افزایش قیمتی مجاز نیست

  • کد نوشته: 62309
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۰
  • 106 بازدید
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به بازدید خود از دو واحد تولید روغن در استان گفت: در حال حاضر به‌لحاظ تولید روغن کمبودی نداریم و این واحدها نیاز استان را در این زمینه تامین می کنند.  به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گیلان؛ آرش فرزام صفت […]

    معاون استاندار گیلان: کمبودی به‌لحاظ تولید روغن نداریم/هیچ افزایش قیمتی مجاز نیست
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به بازدید خود از دو واحد تولید روغن در استان گفت: در حال حاضر به‌لحاظ تولید روغن کمبودی نداریم و این واحدها نیاز استان را در این زمینه تامین می کنند.

     به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گیلان؛ آرش فرزام صفت روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا به بازدید خود با همراهی مسئولان سازمان صمت استان از دو شرکت تولید روغن گیلان اشاره و اظهار کرد: این دو واحد تولیدی روزانه بین حدود ۸۰  تا یکصد تن روغن خوراکی تولید می کنند که در حال حاضر هر دو واحد صنعتی ذخیره مناسبی از مواد اولیه دارند.

    وی با اشاره به بروز نگرانی هایی برای مردم ادامه داد: همچنین به تولیدکنندگان تاکید شده که اولویت اول تامین کالاهای اساسی مردم استان است و در صورت وجود مازاد، مجوز ارسال محصول به خارج از استان را دارند.

     معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بیان داشت: علاوه بر این مصوب کردیم که هیچ افزایش قیمتی در استان نداشته باشند و تولیدات خود را با همان نرخ قبلی، بفروشند.

     فرزام صفت به مشکل کمبود آرد در برخی استان‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر مشکلی در ارتباط با کالاهای اساسی ازجمله  آرد که در برخی استان ها با کمبودهای مقطعی مواجه هستند، نداریم.

     وی با اشاره به تعیین قیمت مصوب ۱۹ هزار و یکصد تومان برای هر کیلوگرم مرغ در استان گفت: گیلان حدود دو برابر نیاز خود مرغ تولید می کند اما به لحاظ اینکه قیمت  مرغ در گیلان نسبت به استان های دیگر حتی همجوار کمتر است، بخشی از این محصول از استان به صورت قانونی و گاه غیر قانونی خارج می شود که این امر موجب نوساناتی در قیمت و عرضه کمتر آن با قیمت مصوب در سطح استان شده است.

     معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان خاطر نشان کرد: مردم بابت تامین کالاهای اساسی هیچ نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62309

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *