×

نماینده مردم رشت در مجلس: اقتصاد و معیشت مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است

  • کد نوشته: 62674
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۲
  • 122 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است گفت: حل مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی، معیشتی از دغدغه اصلی نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی است. به گزارش گیل و دیلم ،سیدعلی آقازاده در گفت وگویی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی […]

    نماینده مردم رشت در مجلس: اقتصاد و معیشت مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است
  • نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است گفت: حل مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی، معیشتی از دغدغه اصلی نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی است.

    به گزارش گیل و دیلم ،سیدعلی آقازاده در گفت وگویی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است گفت: حل مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی، معیشتی و رفاه عمومی مردم از دغدغه اصلی نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی است.

    وی تصریح کرد: تلاش داریم در این دوره از مجلس شورای اسلامی طرح هایی را ارائه و حمایت کنیم که تمرکز اصلی آن بر روی اشتغال، فعالسازی واحدهای تولیدی، رونق تولید و حمایت از صنایع کشاورزی باشد.

    نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اقتصاد کشاورزی و گردشگری فرصت‌های خوب گیلان برای توسعه هستند افزود: در این راستا باید حمایت از صنایع کشاورزی، کمک به کشاورزان و توسعه این صنعت، همت ویژه صورت گیرد.

    وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی و وضعیت اقتصادی استان گیلان، باید حوزه کشاورزی آن بیشتر مورد حمایت قرار گیرد و مشکلاتی که برای توسعه در این بخش وجود دارد حل و فصل شود.

    آقازاده از اجرای طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: توزیع ارزاق عمومی، توزیع سبد کالا و واردات کالاهای اساسی از برنامه های مجلس برای کمک به اقشار آسیب پذیر است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62674

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *