×

نماینده رودسر و املش: شرایط برکناری رئیس‌جمهور در کشور وجود ندارد|غرب‌گرایان داخلی اقتصاد کشور را شرطی می‌کنند

  • کد نوشته: 62762
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • 85 بازدید
  • ۰
  • عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه عده‌ای در کشور همه اتفاقات را به خارج از کشور گره‌زده‌اند، گفت: این افراد با سوءاستفاده از حواشی انتخابات آمریکا می‌خواهند اقتصاد کشور را شرطی کنند که اگر با آمریکا مذاکره و ارتباط برقرار کنیم مشکلات ما حل خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد […]

    نماینده رودسر و املش:  شرایط برکناری رئیس‌جمهور در کشور وجود ندارد|غرب‌گرایان داخلی اقتصاد کشور را شرطی می‌کنند
  • عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه عده‌ای در کشور همه اتفاقات را به خارج از کشور گره‌زده‌اند، گفت: این افراد با سوءاستفاده از حواشی انتخابات آمریکا می‌خواهند اقتصاد کشور را شرطی کنند که اگر با آمریکا مذاکره و ارتباط برقرار کنیم مشکلات ما حل خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری امروز در املش با اشاره به شرایط نامناسب فضای اقتصادی کشور اظهار کرد: متأسفانه امروز ما شاهد التهابات اقتصادی و گرانی‌ها در حوزه‌های مختلف بورس، خودرو، مسکن، احتکار و گیرکردن کالا در گمرکات هستیم و همه این مسائل اتفاقی نبوده بلکه جریاناتی وابسته به غرب در کشور وجود دارد.

    وی با بیان اینکه عده‌ای در کشور همه اتفاقات را به خارج از کشور گره‌زده‌اند، افزود: این افراد اعتقاد به غرب دارند و دست گدایی به سمت غرب دراز کرده‌اند و الآن با سوءاستفاده از حواشی انتخابات آمریکا می‌خواهند اقتصاد کشور را شرطی کنند که اگر با آمریکا مذاکره و ارتباط برقرار کنیم مشکلات ما حل خواهد شد.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه افراد وابسته به غرب به لحاظ اندیشه‌ای ریشه در جریان لیبرالیسم داشته و هم به لحاظ عملی منافعی در غرب دارند و فرزندان و خانواده‌هایشان در غرب زندگی می‌کنند، تصریح کرد: این افراد نمی‌خواهند که منافع خود را از دست بدهند بنابراین ارتباطات پشت پرده خود را حفظ می‌کنند و مجلس یازدهم امروز به این نتیجه رسیده که صحنه‌ها را باید به‌گونه‌ای مدیریت کند که اوضاع کشور بدتر نشود و مردم آسیب بیشتری نبینند.

    وی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل تلاش می‌کنند که مجلس یازدهم را ناکارآمد جلوه دهند، گفت: مجلس بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و موضوعاتی را دنبال می‌کند که ایشان دستور می‌دهند و اهتمام ویژه‌ای برای مدیریت شرایط فعلی کشور دارد.

    صفری با اشاره به اینکه شرایط برکناری رئیس‌جمهور و استیضاح وی در کشور وجود ندارد، بیان کرد: یک عده در کشور به دنبال این هستند که رئیس‌جمهور را برکنار کنند اما اصلاً شرایط برکناری رئیس‌جمهور در کشور وجود ندارد، در ماه‌های پایانی دولت قرارگرفته‌ایم و التهاباتی در منطقه خاورمیانه و آمریکا وجود دارد که همه این‌ها به هم تنیده و گره‌خورده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62762

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *