×

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان: نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 66297
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۱
  • 55 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با اعلام وزارت بهداشت استان گیلان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته و به این دلیل نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی امروز در گفت‌و‌گویی با بیان […]

    رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان: نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با اعلام وزارت بهداشت استان گیلان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته و به این دلیل نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی امروز در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خود را تابع ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا می‌داند، اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع موج سنگین کووید ۱۹ در کشور و گیلان تمامی نمازهای جمعه در این‌ استان در راستای کمک به کنترل این ویروس تعطیل اعلام شد.

    وی حفظ سلامتی نمازگزاران را از اولویت‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور دانست و گفت: در برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان تمامی نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به بهترین نحو انجام‌شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

    رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: با اعلام وزارت بهداشت، استان گیلان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته و به این دلیل نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان و همچنین در رشت به امامت نماینده ولی‌فقیه در گیلان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    عادلی با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک توسط نمازگزاران نماز جمعه تصریح کرد: تمامی هماهنگی‌های لازم با خدام مساجد جامعه و مصلی‌های گیلان انجام و اقدامات بهداشتی مثل ضدعفونی کردن محل برگزاری نماز در دستور کار قرار دارد، لذا از تمامی نمازگزاران درخواست دارم هنگام ورود به مساجد و مصلی‌ها حتماً ماسک به همراه داشته باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66297

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *