×

محور رشت – قزوین و رودسر به چابکسر پرتردد ترین محور ورود گردشگران به گیلان

  • کد نوشته: 66565
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • 212 بازدید
  • ۰
  • معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان از ورود بیش از ۲۱۸ هزار خودرو به استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،حمید رضا آذرپور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: از آغاز فعالیت ستاد تسهیلات خدمات سفر گیلان ۲۱۸ هزار و ۶ خودرو وارد استان شدند که بیشترین آن در محور رشت – قزوین و رودسر […]

    محور رشت – قزوین و رودسر به چابکسر پرتردد ترین محور ورود گردشگران به گیلان
  • معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان از ورود بیش از ۲۱۸ هزار خودرو به استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،حمید رضا آذرپور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: از آغاز فعالیت ستاد تسهیلات خدمات سفر گیلان ۲۱۸ هزار و ۶ خودرو وارد استان شدند که بیشترین آن در محور رشت – قزوین و رودسر به چابکسر و کمترین هم از خلخال به اسالم بود.

    او افزود: در این مدت بیش از ۷ هزار و ۷۵۳ نفر نیز از مراکز مجاز و ثابت اقامتی گیلان مثل هتل ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم گردی استفاده کردند.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۸۳۹ نفر از اماکن تاریخی و تفریحی بازدید کردند که بیشترین در قلعه رودخان فومن و موزه میراث روستایی رشت است.

    حمیدرضا آذر پور با بیان اینکه تعداد یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۷۸۸ نفر از مرز‌های زمینی و ریلی به گیلان وارد شدند، تصریح کرد: در این چند روز ۷۸۲ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کیفی خدمات ارائه شده نیز انجام شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66565

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *