×

افزایش ۲۵۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به گیلان

  • کد نوشته: 66708
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۰
  • 64 بازدید
  • ۰
  • معاون اجتماعی پلیس گیلان از ورود بیش از ۸۴۴ هزار خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به گیلان خبر داد و گفت: ورود مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵۵ درصد افزایش داشته است. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: یکی از شاخص‌ها […]

    افزایش ۲۵۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به گیلان
  • معاون اجتماعی پلیس گیلان از ورود بیش از ۸۴۴ هزار خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به گیلان خبر داد و گفت: ورود مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵۵ درصد افزایش داشته است.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: یکی از شاخص‌ها و نشانه‌های پیشرفت و توسعه هر کشور، قانونمداری و مشارکت آحاد مردم آن جامعه در تامین نظم و امنیت عمومی است.

    وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی گیلان علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی و اساسی برای تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی، در آماده باش کامل است، افزود: پلیس گیلان برای تسهیل سفرهای نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران از تمامی ظرفیت‌های انتظامی، ترافیکی، پلیس‌های تخصصی، رده‌های اجرایی و کارکنان ستادی استفاده کرده است.

    معاون اجتماعی پلیس گیلان از ورود بیش از ۸۴۴ هزار خودرو از مبادی ورودی سه‌ گانه استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون و افزایش ۲۵۵ درصدی ورود مسافر به گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا برای حفظ سلامت خود و دیگران از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

    این مقام انتظامی با تاکید بر لزوم توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس توسط شهروندان و مسافران افزود: رانندگان حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و با احترام به قوانین و مقررات از بروز هرگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

    سرهنگ رسول‌زاده فرساد با اشاره اینکه زنگ خطر افزایش شمار ابتلا به ویروس کرونا در برخی از شهرها به صدا در آمده است، گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده مداوم از ماسک به منظور جلوگیری و قطع زنجیره انتقال این ویروس باید در دستورکار تمامی مردم قرار گیرد.

    وی با اعلام اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات شهروندان و مسافران است، تصریح کرد: دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ نیز در این ایام به مانند گذشته آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات هموطنان در رابطه با عملکرد کارکنان پلیس است.

    معاون اجتماعی پلیس گیلان در گفت‌وگو با شبکه باران با اشاره به تعطیلات نوروز و کمین سارقان، تصریح کرد: شهروندان هنگام سفر از نگهداری اشیای گران قیمت در منزل جدا خودداری کنند و در هنگام پرداخت وجه از طریق دستگاه‌‎های کارتخوان یا کار با دستگاهای خودپرداز نیز مراقب سارقان باشند.

    این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سامانه پلیس پاسخگو معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با شماره ۰۹۶۵۸۰ در ساعات اداری آماده ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های مختلف روانشناسی و خانوادگی به شهروندان است.

    سرهنگ رسول‎زاده فرساد با تاکید بر اینکه توفیقات نیروی انتظامی وابسته به میزان مشارکت مردم است، بیان کرد: همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی با یکدیگر در نهایت موجب کاهش آسیب پذیری‌ها و دستیابی به امنیت پایدار خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66708

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *