×

فرشید فلاح مجد بیان داشت: به خاطر سهل انگاری برخی از مدیران وقت شهرداری ،محکوم به پرداخت غرامت های سنگین شدیم | بازارچه های ورودی خیابان شهید رجایی باید با شغلهای تعریف شده برای منطقه توریستی فعالیت داشته باشند ، متاسفانه همه آنها با مجوز اصناف تبدیل به بنگاه املاک شده اند | ساختمان بهزیستی در وسط باغ نارنج محل تجمع افراد معلوم الحال می باشد | اصناف لاهیجان بدون هماهنگی و نامه نگاری با شهرداری به مغازه هایی که پروانه یا پایان کار ندارند مجوز فعالیت یکساله میدهد | شهرداری برای منطقه بکر تالاب سوستان برنامه ریزی کند | در دوره های قبلی شورای شهر برای ساحل سحرخیز محله لاهیجان هزینه های زیادی شده است

  • کد نوشته: 71573
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۹
  • 90 بازدید
  • ۰
  • ‍ گیل و دیلم |فرشید فلاح در جلسه شورای شهر با اشاره به پرونده های شهرداری لاهیجان در محاکم قضایی و پرداخت غرامتهای سنگین از سوی شهرداری ، اظهار داشت : به خاطر سهل انگاری برخی از مدیران وقت شهرداری ، نداشتن وکیل مجرب و تیم حقوقی قوی هم اکنون شهرداری لاهیجان با این مشکلات […]

    فرشید فلاح مجد بیان داشت: به خاطر سهل انگاری برخی از مدیران وقت شهرداری ،محکوم به پرداخت غرامت های سنگین شدیم | بازارچه های ورودی خیابان شهید رجایی باید با شغلهای تعریف شده برای منطقه توریستی فعالیت داشته باشند ، متاسفانه همه آنها با مجوز اصناف تبدیل به بنگاه املاک شده اند | ساختمان بهزیستی در وسط باغ نارنج محل تجمع افراد معلوم الحال می باشد | اصناف لاهیجان بدون هماهنگی و نامه نگاری با شهرداری به مغازه هایی که پروانه یا پایان کار ندارند مجوز فعالیت یکساله میدهد | شهرداری برای منطقه بکر تالاب سوستان برنامه ریزی کند |  در دوره های قبلی شورای شهر برای ساحل سحرخیز محله لاهیجان هزینه های زیادی شده است

  • گیل و دیلم |فرشید فلاح در جلسه شورای شهر با اشاره به پرونده های شهرداری لاهیجان در محاکم قضایی و پرداخت غرامتهای سنگین از سوی شهرداری ، اظهار داشت : به خاطر سهل انگاری برخی از مدیران وقت شهرداری ، نداشتن وکیل مجرب و تیم حقوقی قوی هم اکنون شهرداری لاهیجان با این مشکلات عدیده روبرو شده است و در محاکم قضایی همواره محکوم می شود .

    وی گفت: مسئولین وقت شهرداری باید پاسخگو باشند.

    وی گفت: بسیاری از پرونده های شهرداری به علت رعایت نکردن مفاد قانونی تشریفات و آگهی و… بوده و این موضوع پس از گذشت سالها گریبانگیر شهرداری شده است .

    وی گفت : دو بازارچه در ورودی خیابان شهید رجایی داریم و مغازه های موجود با سرقفلی مجوز فعالیت دارند و با شغلهای تعریف شده برای منطقه توریستی باید فعالیت داشته باشند متاسفانه هم اکنون همه آنها با مجوز اصناف تبدیل به بنگاه املاک شده اند .

    وی گفت: اصناف لاهیجان بدون هماهنگی و نامه نگاری با شهرداری به مغازه هایی که پروانه یا پایان کار ندارند مجوز فعالیت یکساله میدهد واین موضوع باعث شده شهرداری نتواند حق قانونی خود را وصول نماید .

    وی گفت : تعاونی مصرف کارکنان شهرداری لاهیجان چندین سال بلاتکلیف شده است و این در حالی است که در گذشته خدمات خوبی به پرسنل و مردم لاهیجان می داد و انتظار داریم برای راه اندازی مجدد آن اقدامات اساسی صورت گیرد .

    وی با اشاره وضعیت اسفناک پارکهای لاهیجان گفت : پارک گلها، جانبازان و باغ نارنج رها شده و تأسیسات شهرداری در باغ نارنج توسط افراد معلوم الحال تخریب شده است و ساختمان بهزیستی در وسط باغ نارنج محل تجمع افراد معلوم الحال می باشد و می بایست با هماهنگی بهزیستی چاره ای اساسی در این خصوص اندیشیده شود .

    وی گفت : در دوره های قبلی شورای شهر برای ساحل سحرخیز محله لاهیجان هزینه های زیادی شده و متأسفانه تابلوی راهنمای دریای سحر خیز محله در لاهیجان نصب نشده است .

    وی گفت: لاهیجان مهد علما و اندیشمندان و مفاخر بسیاری است و از شهرداری تقاضا می شود برای نصب المان آیت ا… فیض و دکتر مجتهدی و دیگر نخبگان مکانی را در نظر بگیرد .

    وی با اشاره به ظرفیت گردشگری تالاب سوستان خواست شهرداری برای این منطقه بکر برنامه ریزی کند و با احداث رینگ دوچرخه سواری و نصب چراغ و نیمکت در کوتاه مدت تا ۲۲ بهمن پروژه ای داشته باشد .

    وی با اشاره به جریمه سنگین اداره مالیاتی و تأمین اجتماعی بابت بدهی شهرداری خواستار پرداخت به موقع کسورات از سوی شهرداری به این ادارات شد .
    در مورد تفکیک یا افراز اراضی با مساحت بالای ۵۰۰ متر مربع با سند مالکیت شش دانگ برای تامین سرانه عمومی و خدماتی و اراضی مورد نیاز شوارع و معابر عمومی شهر قانون ۱۰۱ شهرداری ها بایدعینأ رعایت شود.

    فرشید فلاح به ترافیک سنگین میدان ابریشم در تعطیلات اشاره و افزود: عملیات اجرایی برچیدن سنگ فرش میدان ابریشم و بتن ریزی به عمق ۳۰ سانتی متر توسط شهرداری لاهیجان در حال انجام بوده و آسفالت با ضخامت ۱۵ سانتی متر توسط پیمانکار انجام خواهد شد .

    وی با پوزش از شهروندان افزود: امیدوارم شرایط آب و هوا مساعد باشد تا پروژه در مدت کوتاهی انجام گیرد .

    وی گفت : طی تماس های مکرر شهروندان و پیگیری اعضای شورای شهر این پروژه بصورت امانی در اولویت کار شهرداری قرار گرفته است .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=71573

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *