×

سرپرست فرمانداری لنگرود: آتش سوزی ارتفاعات مریدان لنگرود تحت کنترل است

  • کد نوشته: 73726
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۱
  • 98 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: آتش سوزی در ارتفاعات «مریدان» لنگرود تحت کنترل بوده و نیروهای امدادی و خدمات رسان در حال انجام عملیات هستند. به گزارش گیل و دیلم ، هادی جعفرزاده فهیم در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به اینکه در شبانه روز گذشته وقوع صاعقه و رعد و برق گزارش نشده، […]

    سرپرست فرمانداری لنگرود: آتش سوزی ارتفاعات مریدان لنگرود تحت کنترل است
  • سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: آتش سوزی در ارتفاعات «مریدان» لنگرود تحت کنترل بوده و نیروهای امدادی و خدمات رسان در حال انجام عملیات هستند.

    به گزارش گیل و دیلم ، هادی جعفرزاده فهیم در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به اینکه در شبانه روز گذشته وقوع صاعقه و رعد و برق گزارش نشده، عامل انسانی در آتش سوزی ارتفاعات مریدان لنگرود نقش داشته است.

    وی با اشاره به وزش باد شدید در منطقه افزود: دستگاه‌های امدادی و عملیاتی و خدمات رسان در منطقه حضور داشته و منطقه تحت کنترل است.

    سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه دسترسی خودروهای آتش نشانی به منطقه سخت است، اضافه کرد: در صورت بحرانی شدن وضعیت آتش سوزی در منطقه، از بالگرد برای خاموش کردن آتش استفاده می‌شود.

    جعفرزاده تاکید کرد: با توجه به وجود عامل انسانی در وقوع این حریق، لیستی از مالکان زمین‌های اطراف منطقه درگیر با حریق تهیه شده و پیگیری‌های لازم برای پاسخگو بودن این افراد از سوی دستگاه قضائی انجام می‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=73726

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *