×

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی گیلان/ ارتفاع برف به ۶۰ سانت رسید

  • کد نوشته: 76482
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۱
  • 79 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید. به گزارش گیل و دیلم ، فریبرز مرادی در گفت وگویی از بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: […]

    مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی گیلان/ ارتفاع برف به ۶۰ سانت رسید
  • مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.

    به گزارش گیل و دیلم ، فریبرز مرادی در گفت وگویی از بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در این محورها هستیم.

    وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش ۲۵ سانتی برف در محور سیاهکل – دیلمان خبر داد و تصریح کرد: در محورهای محور بهارستان – آقچای، لنگرود – بلوردکان، اطاقور – خرما، رودسر – لات محله، زیاز – شوک، فومن – ماسوله، ماسال – گیلان، رودبار – حشمت آباد، قوشه لانه و کلیشم و شفت – امامزاده ابراهیم نیز بین پنج تا ۱۰ سانت برف باریده است.

    مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس نیز بارش ۶۰ سانتی گزارش شده است، گفت: شاهد بارش خفیف برف، کولاک و یخبندان در گردنه حیران هستیم.

    وی با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان، یادآور شد: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل – خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76482

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *