×

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان خبر داد: اقامه نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه گیلان در فضای باز

  • کد نوشته: 77607
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۲
  • 238 بازدید
  • ۰
  • مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه نماز عید سعید فطر ساعت هشت صبح روز عید به امامت آیت الله فلاحتی در رشت اقامه می‌شود، گفت: این مراسم در صورت مساعد بودن هوا در فضای باز خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر جهانی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه […]

    مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان خبر داد: اقامه نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه گیلان در فضای باز
  • مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه نماز عید سعید فطر ساعت هشت صبح روز عید به امامت آیت الله فلاحتی در رشت اقامه می‌شود، گفت: این مراسم در صورت مساعد بودن هوا در فضای باز خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر جهانی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان، با اعلام زمان و مکان برگزاری نماز عید فطر در شهر رشت، اظهار کرد: مراسم نماز عید سعید فطر در صورت مساعد بودن هوا در میدان مصلا به سمت میدان نیروی دریایی(خیابان جنب مصلای رشت) و در محیط باز برگزار می‌شود.

    وی ساعت شروع مراسم را ۷:۳۰ صبح روز سه شنبه، ۱۳ اردیبهشت دانست و افزود: تا ساعت هشت قرائت قرآن، بیان احکام مربوط به نماز عید فطر و زکات فطریه و ادعیه مخصوص خواهیم داشت.

    مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان در گفت وگوی خبری باران، با بیان اینکه آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رست راس ساعت هشت صبح به ایراد خطبه های نماز عید می پردازد، گفت: نمازگزاران برای نماز عید فطر با خود مهر و سجاده به همراه داشته باشند.

    حجت الاسلام جهانی با بیان اینکه تدابیر لازم از سوی این دفتر برای دریافت زکات فطریه و کفاره توسط کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی و خیریه اتخاذ شده است، اضافه کرد: اتوبوس‌های شرکت واحد رشت همچون روزهای جمعه آمادگی دارند عموم شهروندان را از مکان‌های تعیین شده، رایگان به مصلای رشت برسانند.

    به گزارش گیل و دیلم، در صورت بارانی بودن هوا، این مراسم معنوی در داخل مصلا برگزار خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77607

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *