×

نماینده رشت و خمام در مجلس: ۷۰۰ روستای گیلان تا دو سال آینده به شبکه آب بهداشتی وصل می‌شود

  • کد نوشته: 79173
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۰
  • 80 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: قرار است تا دو سال آینده بیش از ۷۰۰ روستای گیلان به شبکه آب بهداشتی وصل شود. به گزارش گیل و دیلم ، سید علی آقازاده شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه مسئله ریزگردها امروز برای بسیاری از استان‌ها مشکل ایجاد […]

    نماینده رشت و خمام در مجلس: ۷۰۰ روستای گیلان تا دو سال آینده به شبکه آب بهداشتی وصل می‌شود
  • نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: قرار است تا دو سال آینده بیش از ۷۰۰ روستای گیلان به شبکه آب بهداشتی وصل شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، سید علی آقازاده شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه مسئله ریزگردها امروز برای بسیاری از استان‌ها مشکل ایجاد کرده است، اظهار کرد: وسعت و شدت ریزگردها به حدی است که می‌تواند تا قفقاز هم پیش برود.

    وی ادامه داد: در حال حاضر میزان آن به دلیل کم آبی و تغییرات اقلیمی که در عراق و سوریه و ترکیه و حتی داخل ایجاد شده تشدید یافته است.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دیپلماسی فعالی برای رایزنی با کشورهای مبدا ریزگردها انجام شده است، افزود: امیدواریم با ورود دستگاه‌های مربوطه و دولت‌های همسایه و گفتگوهایی که به صورت فشرده ادامه دارد، تا چند سال آینده حجم ریزگردها کاهش یابد.

    وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی مانند کاهش بارندگی‌ها و مشکلات مربوط به آب بندانها، بیان کرد: در خصوص افزایش تولید و نهاده‌های کشاورزی و اصلاح الگوی کشت بحث‌های مفصلی در مجلس شد که امیدواریم منجر به اقدامات مثبتی برای بخش کشاورزی شود.

    آقازاده تصریح کرد: قرار است تا دو سال آینده بیش از ۷۰۰ روستای گیلان به شبکه آب بهداشتی وصل شود.

    نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به پیگیری‌های مجلس در خصوص ساماندهی پسماند استان، گفت: کارخانجات کود آلی در حال راه اندازی است و تا چند ماه آینده به مرحله بهره برداری می‌رسد.

    وی با بیان اینکه تعلل زیادی برای ساماندهی فاضلاب رشت شده است، بیان کرد: اعتبارات خوبی اعم از ۶۰۰ میلیارد تومان طی یک مرحله برای ساماندهی شبکه فاضلاب رشت گرفته شده است.

    آقازاده با اشاره به اینکه تکمیل طرح کمربندی رشت و تعریض خیابان‌ها چندین سال است که ناتمام مانده است، افزود: ثبات مدیریت شهری در انجام پروژه‌های عمرانی این چنینی حائز اهمیت بالایی است تا روند طرح‌ها شتاب بیشتری گیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=79173

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *