×

سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی گیلان عنوان کرد: باد و باران در راه گیلان/ احتمال آبگرفتگی معابر

  • کد نوشته: 79189
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۱
  • 84 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی گیلان، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفود تدریجی سامانه نسبتا ناپایدار به منطقه است، افزود: از بعد از ظهر امروز شاهد تقویت جریانات خنک شمالی هستیم و با پدیده ابرناکی و وزش باد شدید رو به رو خواهیم شد. به گزارش گیل و دیلم ، شبنم هادی نژاد در […]

    سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی گیلان عنوان کرد: باد و باران در راه گیلان/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی گیلان، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفود تدریجی سامانه نسبتا ناپایدار به منطقه است، افزود: از بعد از ظهر امروز شاهد تقویت جریانات خنک شمالی هستیم و با پدیده ابرناکی و وزش باد شدید رو به رو خواهیم شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، شبنم هادی نژاد در گفت وگویی، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا نیمه ابری دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان بین ۱۹ تا ۲۹ درجه سلسیوس در نوسان است.

    وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفود تدریجی سامانه نسبتا ناپایدار به منطقه است، افزود: از بعد از ظهر امروز شاهد تقویت جریانات خنک شمالی هستیم و با پدیده ابرناکی و وزش باد شدید رو به رو خواهیم شد.

    سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی گیلان با اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق از عصر و شب امرو، تصریح کرد: با نفوذ این سامانه بارشی افزایش ابر، کاهش دما، بارندگی، مه آلودگی و تگرگ تا صبح دوشنبه پیش بینی می شود.

    هادی نژاد از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: احتمال جاری شدن روان آب و آبگرفتگی معابر و پر آب شدن موقتی مسیل ها و رودخانه های فصلی و برخورد صاعقه و شکستن درختان وجود دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=79189

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *