×

تأکید بر مراقبت های بهداشتی در عزاداری های گیلان

  • کد نوشته: 80267
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۵
  • 128 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: سلامتی مردم در کنار برگزاری عزاداری ها برایمان بسیار مهم است. به گزارش گیل و دیلم ، دکتر اسدالله عباسی در نشست ستاد مقابله با کرونا سلامتی عزاداران و مردم را بسیار پر اهمیت خواند و افزود: در عزاداری ها ضمن برگزاری مناسب سوگواری ها، حفظ سلامت مردم مورد توجه برگزار کنندگان […]

    تأکید بر مراقبت های بهداشتی در عزاداری های گیلان
  • استاندار گیلان گفت: سلامتی مردم در کنار برگزاری عزاداری ها برایمان بسیار مهم است.

    به گزارش گیل و دیلم ، دکتر اسدالله عباسی در نشست ستاد مقابله با کرونا سلامتی عزاداران و مردم را بسیار پر اهمیت خواند و افزود: در عزاداری ها ضمن برگزاری مناسب سوگواری ها، حفظ سلامت مردم مورد توجه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان باشد.

    وی با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محیط های بسته گفت: روحانیان و مبلغان در مراسم عزاداری، مردم را به زدن واکسن کرونا تشویق و دعوت کنند.

    استاندار همچنین از سازمان صمت و اتحادیه ها خواست تا تأکید بر تزریق دز یادآور اصناف را در دستور کار قرار دهند.

    دکتر اسدالله عباسی در ادامه استاندارد سازی کلاس های درس را از شورای آموزشی شهرستان ها خواستار شد.

    وی با اشاره به رنگ بندی شهرستان های گیلان گفت: قرمز و نارنجی بودن شهرستان ها به معنی در کمین بودن کرونا برای درگیر کردن افراد و مشکل شدن کار کادر درمان است.

    استاندار گیلان ضمن درخواست اجرای طرح شهید سلیمانی برای بیماریابی و واکسیناسیون گفت: فرمانداران براساس وضعیت شهرستان ها ضوابط و مقررات خاص را در نظر گرفته و دستور اجرای آن را صادر کنند.

    وی خواستار تأمین داروی مورد نیاز و رسیدگی به امور بیمارستان ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم شد و افزود: نباید در ایام تعطیل با کمبود پزشک مواجه شویم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80267

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *