×

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛ برخورد با هرگونه افزایش قیمت میوه و تره بار در گیلان

  • کد نوشته: 84732
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۷
  • 72 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل صمت گیلان از برخورد با افزایش دهندگان قیمت میوه و تره بار در استان خبر داد و گفت: اتحادیه ها و مدیران میادین میوه و تره بار نظارت های خود را بیشتر کنند. به گزارش گیل و دیلم ، تیمور پورحیدری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید سرزده از میدان بار آزادی رشت […]

    مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛ برخورد با هرگونه افزایش قیمت میوه و تره بار در گیلان
  • مدیرکل صمت گیلان از برخورد با افزایش دهندگان قیمت میوه و تره بار در استان خبر داد و گفت: اتحادیه ها و مدیران میادین میوه و تره بار نظارت های خود را بیشتر کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ، تیمور پورحیدری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید سرزده از میدان بار آزادی رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش بی رویه قیمت برخی اقلام علی الخصوص سیب زمینی، پیاز و موز پذیرفتنی نیست و قیمت گذاری خودسرانه معنایی ندارد.

    وی با اشاره به اینکه بار غرفه‌های گران فروش توقیف و با واحدهایی که بدون ارائه اسناد و مدارک اقدام به افزایش خودسرانه قیمت می‌کنند، برخورد می‌شود، افزود: رؤسای اتحادیه‌ها و مدیران میادین میوه و تره بار با دقت بیشتری نظارت کنند.

    پورحیدری با بیان اینکه اتحادیه صنف میوه و تره بار در نظارت کوتاهی می‌کند و باید نظارت جدی تری را در آینده از خود نشان دهد، ادامه داد: با اتحادیه‌های متخلف نیز در قالب کمیسیون نظارت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

    مدیرکل صمت گیلان به بازرسی‌های سرزده از تمامی عمده و خرده فروشان میوه و صیفی جات تا واقعی و متعادل شدن نرخ‌های میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: تا قیمت‌ها به حالت منطقی و عادلانه بازنگردد با متخلفین صنفی به صورت قاطع برخورد می‌شود.

    وی ضمن تکلیف به همه اتاق‌های اصناف گیلان تاکید کرد: رؤسای اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی به قید فوریت با اخلالگران بازار به صورت جدی در قالب تیم‌های نظارتی برخورد نمایند و گزارش روزانه را به ستاد ارسال کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84732

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *