×

ادامه کاهش دما و بارندگی در گیلان

  • کد نوشته: 88952
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۴
  • 60 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: بارندگی‌ها از امروز در گیلان شدت می‌گیرد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و معابر دور از انتظار نیست. به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان گیلان امروز و فردا بارانی است و دمای هوا ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد گفت: بارندگی‌ها که […]

    ادامه کاهش دما و بارندگی در گیلان
  • مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: بارندگی‌ها از امروز در گیلان شدت می‌گیرد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و معابر دور از انتظار نیست.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان گیلان امروز و فردا بارانی است و دمای هوا ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد گفت: بارندگی‌ها که از روز جمعه در گیلان آغاز شده بود امروز و فردا شدت می‌گیرد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

    محمد دادرس با بیان اینکه شهرستان آستارا با ۵۳ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته بیان کرد: هوای استان امروز و فردا ابری و مه آلود همراه با صاعقه است و رگبار باران در برخی ساعات شدت می‌گیرد.

    وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد برای دریانوردی در استان افزود: دریای خزر نیز تا ۲ روز آینده مواج و برای فعالیت‌های دریانوردی و بندری نامناسب است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: دمای فعلی شهر رشت مرکز گیلان ۱۵ درجه سلسیوس است و در گرم‌ترین ساعت ممکن است به ۱۹ درجه سانتی گراد هم برسد، رطوبت هوای این شهر هم ۱۰۰ درصد است.

    وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسبه وونی تالش با ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و دیلمان با ۲۸ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌ها بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88952

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *