×

مدیرکل هواشناسی گیلان: سامانه بارشی تا پنجشنبه در گیلان ماندگار است

  • کد نوشته: 93358
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۷
  • 94 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز دمای هوا ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، گفت: این سامانه بارشی تا پنجشنبه در استان ماندگار است. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفتگو با خبرنگاران با بیان آخرین وضعیت آب و هوایی استان گیلان، اظهار کرد: […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان: سامانه بارشی تا پنجشنبه در گیلان ماندگار است
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز دمای هوا ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، گفت: این سامانه بارشی تا پنجشنبه در استان ماندگار است.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفتگو با خبرنگاران با بیان آخرین وضعیت آب و هوایی استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی از بعدازظهر امروز سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

    وی با بیان اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا نیمه‌ابری است و به دلیل وزش باد جنوبی در ارتفاعات دمای هوا گرم‌تر است، گفت: با ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز دمای هوا ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

    مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ماندگاری سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان، بیان کرد: دریای خزر از امروز تا پنجشنبه برای فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

    دادرس تصریح کرد: گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه کشاورزی با ۱۳ درجه سلسیوس کمترین دما و منجیل با ۲۹ درجه، بیشترین دما را در استان داشته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93358

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *