×

باران‌های شدید رگباری در گیلان خسارتی نداشت

  • کد نوشته: 93745
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • 149 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: باران‌های شدید رگباری و آبگرفتگی مقعطی در سه شهر رشت، لنگرود و رودسر خسارتی نداشت. به گزارش گیل و دیلم ، امیر مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش‌های شدید رگباری شامگاه گذشته در رشت موجب آبگرفتگی تعدادی از خیابان‌های این شهر شده […]

    باران‌های شدید رگباری در گیلان خسارتی نداشت
  • مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: باران‌های شدید رگباری و آبگرفتگی مقعطی در سه شهر رشت، لنگرود و رودسر خسارتی نداشت.

    به گزارش گیل و دیلم ، امیر مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش‌های شدید رگباری شامگاه گذشته در رشت موجب آبگرفتگی تعدادی از خیابان‌های این شهر شده بود که با حضور به موقع نیروهای خدماتی برای رفع آبگرفتگی‌ها اقدام شد.

    وی ریزش برگ‌های پائیزی و بسته شدن خروجی برای برون رفت آب‌های سطحی را دلیلی برای این آبگرفتگی عنوان کرد و ادامه داد: این آبگرفتگی‌ها از شامگاه گذشته با تلاش نیروهای خدماتی رفع شده و صبح امروز مشکلی برای شهروندان ایجاد نشد.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در ادامه با اشاره به آبگرفتگی در بخشی از خیابان‌های شهرستان‌های لنگرود و رودسر در پی بارش‌های شدید شامگاه گذشته در این استان خاطر نشان کرد: آبگرفتگی در این شهرستان‌ها نیز خسارتی به زیرساخت‌ ها وارد نکرده است.

    مرادی با تاکید بر این موضوع که در شهرستان‌های یادشده مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از شهرداران رودسر و لنگرود آبگرفتگی‌ها مرتفع شده و وضعیت عادی است.

    وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گیلان برای بارش‌های شدید و رگباری در استان از (عصر روز گذشته تا صبح امروز) اظهار داشت: بر این اساس جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری تشکیل شد و آمادگی لازم از قبل وجود داشت.

    مرادی در ادامه با بیان اینکه در زمان حاضر بارندگی‌در گیلان قطع شده و از عصر فردا (پنجشنبه) شاهد بارش‌های دیگری خواهیم بود، اضافه کرد: در این ارتباط نیز آمادگی لازم وجود دارد ضمن اینکه از مردم درخواست می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93745

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *