×

پلمب ۲۴ واحد متخلف در گیلان

  • کد نوشته: 93987
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۲
  • 99 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان‌با اشاره به بازدید از ۳۰۹ واحد صنفی ضایعاتی در گیلان، گفت: ۲۴ واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ علی حیدرخواه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد […]

    پلمب ۲۴ واحد متخلف در گیلان
  • رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان‌با اشاره به بازدید از ۳۰۹ واحد صنفی ضایعاتی در گیلان، گفت: ۲۴ واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ علی حیدرخواه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد وگفت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌بخشد.

    وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت اصناف ضایعاتی، طرح کنترل و بازرسی از واحد‌های صنفی در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان قرار گرفت.

    رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه طی یک ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از ۳۰۹ واحد صنفی ضایعاتی بازدید و به ۲۶۵ واحد صنفی تذکر داده شد، افزود: در این راستا ضمن اخذ تعهد از ۷۴ واحد صنفی، برای ۲۹ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۲۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

    این مقام انتظامی همچنین تصریح کرد: هرگونه خرید و فروش اموال دسته‌دوم بدون هماهنگی با مالک آن جرم بوده و مدیران واحد‌های صنفی ضایعاتی نیز باید تمامی ورودی و خروجی اموال را در دفاتر مربوطه ثبت کنند.

    سرهنگ حیدرخواه در پایان با بیان اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93987

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *